Wolf bakışlım

74 10 5
                                    

Merhaba everyone
Nasıl gidiyooo

Uzatmadan iyi okumalar

...

"Jungkook biraz abartmıyormusun sence bebeğim" dedi taehyung tepsiye koyduğu yemekleri sevgilisi'nin kucağına yerleştirirken.

3 gündür jungkook'un bitmek bilmeyen mızmızlanmalarını dinliyor ve ne isterse yapıyordu. ama jungkook yine de bir şey buluyor ve hiç bir şeyden memnun olmuyordu.

"Acıyorr diyorum yaah!! Acıyor" diyerek sonlara doğru sesini yükselttiğinde taehyung yüzünü buruşturdu. "Çok serttin" dedi sessizce Jungkook. Ama Taehyung duymuştu tabiki." Ne yapabilirim o kadar istekli durmasaydın"
Dedi. "hıh!"dedi Jungkook tripli bir sesle.
"BEN DEDİM SANKİ O KADAR SERT OL DİYE!" bağırarak söylediği şeye güldü taehyung.
"Sen değil miydin' lütfen taehyung lütfen' diye yalvaran?" Jungkook sırtına vurdu
Sevgilisinin.Zaten yeterince canı yanmıyormuş gibi bide dalga geçiyordu.

"Git taehyung git başımdan" Jungkook'un söylediği ile Taehyung daha da gülmeye başladı."Neyse bak ne diyeceğim "dedi Taehyung." Ne?" diyo sordu gözlerini büyüterek."Bugün okula gitmesek mi öğleden sonraki derslere hm?"diye sordu.

"HAYIR TABİKİ!ben daha bu sene başladım ya senin için söylemesi kolay tabi seneye mezunsun" diye söyledi jungkook."Tamam tamam hadi gidelim,ama senin ağrın yok muydu yaa" diye dalga geçtingınde jungkook ona yanında ki yastıkları fırlattı "Sus diyorum artık sana sus" diye cırladığında. Taehyung "Tamam tamam" dedi.

Taehyung üst kata yönelmek için hamle yaptığında " Taehyung" dedi az önceki ses tonuna rahmen daha kısık çıkmıştı. "Kucak.." dedi kollarını öne uzatıp çocuk gibi çıkan sesi ile şu an mızmız bir çocuktan farkı yoktu.

Taehyung ona gülümseyip uzattığı kolları arasından ellerini geçirerek onu kucağına almış ve burnuna bir öpücük bırakmıştı. "Bazen bir bebek gibi davrındığını biliyorsun dimi" dedi taehyung jungkook'un bacaklarını beline sararken bir yandan ağır adımlarla merdivenleri çıkıyordu.

"HMM öyle mi" dedi jungkook işaret parmağını Taehyung'un çene hattında gezdirirken "Bunun hoşuna gitmediğini söyleyemezsin değil mi aşkım" dedi bu sefer çene hattına ufak bir öpücük bıraktı.

Taehyung odanın kapısını açıp içeriye girip tek ayağı ile kapıyı kapattı ve kapının hemen yanında olan yatağa jungkook'u bırakıp üzerine doğru eğildi. Tüm uvuzları birbirine değerken taehyung " Evet söyleyemem çünkü bebeğim ile ilgilenmek çok hoşuma gidiyor" dedi.

Bir eli belinden kalçasına indirip ilk olarak okşadı " Ama bebeğimin okula gitmesi lazım" diyerek okşadığı yere sesli bir şaplak attığında jungkook acı ile inlemişti.

"Acıyor diyorum hayvan, acıyor" dedi jungkook ağlamaklı bir sesle.

...

Hazırlanıp evden çıktılar,okula vardıklarında Felix hemen yanlarına koştu." Lannn benim fav çift okula gelir miymiş yaaa"diye söylendi gülerek.
"Sanada merhaba lixie" diye karşılık verdi Taehyung.Kısaca konuşup ayrıldılar.Taehyung'un zoruyla Jungkook Taehyung'un sınıfına gitti.İkisi beraber amfiye girdiklerinde Lisa hemen önlerine atladı "Boyunlar kızarık,diş izleri ve Jungkook yürüyemiyooo.Bari link verseydiniz yaaa" diye soluksuz konuştu."Yaahh noona sesini alçalt lütfen hem öyle bişey yok susar mısın?"diye konuştu Jungkook.

"Maalesef canikom susamam gerçekler acıdır ayrıca bak ben Jen ile her şeyimi söylüyorum utanma benden" omzunu patpatlayıp Ryujin ve Jennie'nin yanına gitti."Hyungiee artık gideyim ben şimdi gelir gıcık herif uğraşamam hem Jiwoo ile takılırım olur mu?"diye sordu şirinlik yaparak.

Your Voice~taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin