Selammmm
İyi okumalarr
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen 💞
...Uzun bir yolculuğun ardından las vegas'a yetişmişlerdi.Kalacakları otele yerleştikten sonra otelin restoranına indiler. Boş masalardan herhangi birine geçip menüyü incelemeye başladılar herkes ne sipariş edeceklerini tartışsada jungkook için çözüm basitti bir makarna söyleyip geçicekti çünkü yeni tatlar denemeye alışkın biri değildi. Menüyü yavaşça kapatıp masanın üstüne doğru bıraktı ve gözleri ile mekanı sakin bir şekilde taradı.
Gözleri yan masalarında oturan 3 kişilik erkek arkadaş grubuna takıldığında o çocukların kendisine bakıp sırıtarak bişileri konuştuklarını gördü ve bu fark ettiği şey ile istemsizce kaşları çatılırken Kafasını iki yana salladı yanlış anlamıştı veya yanlış görmüştü ya da yanlış yorumlamıştı bilmiyordu.
Tekrar önüne döndüğünde ise yemeklerin gelmeye başladığını görmüştü, işte mutlu olabileceği bir şey kafasına takmadan önündeki yemeğine odaklandı ve asla etrafına bakmadı. Ama içinde hala bir tedirginlik vardı rahatsız olmuştu bir kere
Taehyung yemeğe geldiklerinden bu tarafa jungkook'ta bi gariplik olduğunun farkındaydı ama ne olmuştu ki birden bire? Masanın altından jungkook'un hızla sallanan ayağına elini koydu ve hafifçe sıktı kendisine bakması için.
Jungkook kafasını kaldırıp taehyung'a baktı ve taehyung noldu dermişçesine kafasını salladı jungkook ise hafifçe gülümseyip bir dizinin üstünde olan eline uzanıp tuttu ve " bir şey yok iyiyim" dedi ve en içten gülümsemesini sundu taehyung'a.
Taehyung'da ona yumuşak bir şekilde gülümseyip masanın altında parmaklarını bir birine kenetledi.
Jungkook hala üzerinde gözler hessediyordu ve bu durum çok canını sıkmaya başlamıştı ve tırnaklarını Taehyung'un elinin üstüne farkında olmadan bastırmıştı. Taehyung elinin üstünde hissettiği baskı ile kafasını jungkook'a çevirdiğinde yan tarafa baktığını gördü ve biraz öne eğilip nereye baktığını anlamaya çalıştı.
Jungkook ellerini ayırıp oturduğu yerden kalktığında "eee ş-şey ben lavaboya gidiyorum" Dedi ve taehyung ve yandaki çocuk yüzündeki pis bir sırıtışla boyundan aşağıya bir süzdüğünde o da lavobaya gitmek için ayaklanmıştı ve taehyung için iplerin koptuğu yer burası olmuştu zaten.
Jungkook elini yüzünü yıkayıp rahatlamak için gelmişti ve birazda nefes almak için ama daha çok o insanların pis bakışlarından kaçmak için gelmişti ama keşke gelmeseydi.
Açılan kapı ile aynadan gelene baktığında o masada ki çocuk olduğunu gördü.Jungkook kapıyı açmak için yeltendiğinde o ismini bile bilmediği çocuğun yolunu kesmesiyle boşa çıkmıştı bu uğraşı elini arkaya doğru uzatıp kapıyı kilitlediğinde ise jungkook'un gözleri kocaman olmuştu ve İngilizce bir şekilde "N-ne yapıyorsun sen" diye sorduğunda çocuğun yüzünde bu akşam yine hiç silinmeyen o gülüş belirdi ve "biraz tanışıp kaynaşalım istiyorum fena mı" dedi oyuncu bir sesle.
"İstemiyorum ben çıkmama izin verir misin" dedi gözleri doluyodu ağlamak istemiyordu şu an ama kendisini tutmakta zorlanıyordu. Çocuk yapmacık bir şekilde dudak büzüp yavaş yavaş jungkook'un üstüne adımlamaya başladı jungkook ise geri geri adımlamaya başladığından artık kalçası duvara yaşanmıştı.Karşısındaki adam ellerini duvara yaslayıp Jungkook'u duvar ile kendi arasına almıştı.Jungkook tam bilmesede bildiği İngilizce aksanı ile "n-ne yapıyorsun!" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Your Voice~taekook
ФанфикTAMAMLANDI Taehyung müzik yarışması için hazırlanırken bir takım sorunlar sonucu vocalistini değiştirmek zorunda kalmıştır ve karşısına okula yeni gelen 1.Sınıf öğrencisi Jeon Jungkook çıkmıştır.