Gözlerimi açtığımda yine o akıl hastanesi gibi her yeri beyaz olan odada hastane dezenfektanı kokan beyaz yatağın içinde yatıyordum.
Yine sağ tarafımdaki beyaz çekmece ve üzerinde beyaz vazodaki beyaz çiçekler..
Başımı yastıktan kaldırınca koltukta kitap okuyan o on göz grubundan hastanede uyandığım ilk gün elimi tutan kızı fark ettim.
Uyandığımı görünce bana sevecen bir gülümseme atmaya çalışırken annesinin porselen takımının en nadide parçasını kırmış ve kızmasından korkan bir çocuk gibi elindeki aynayla yanıma yaklaştı.
"Merhaba Kiara."
"... Merhaba? "
"Ben .. b- ııı ben Chloe."
"Chloe.. daha önce tanışmış mıydık? "
"Be-been.. yani bilmiyorum tamam mı."
"Sen de kims-.."
Sözümü bitirmemi engelleyen şey Finn'in Chloe'yi kapının önüne çağırmasıydı.
"Chloe seni bir kaç dakika Kiara'dan ayırabilir miyim ?"
"Kiara hemen gelirim ve her şeyi konuşuruz."
"Peki."
Chloe odadan çıkınca ne konuştuklarını çok merak ediyordum.
Meraktan ölmek mi yoksa kapıdan biraz dinlemek mi ?
Biraz dinlemekten kimseye zarar gelmezdi değil mi..
Ayağıma beyaz bezden yapılmış hastane terliklerini geçirip kapıya doğru ayaklarımı kaldırmaya üşenerek sürükleyerek gittim.
"... Ben onun en iyi arkadaşıyım Finn bunu bilmeye hakkı var !" dedi Chloe.
"Finn sen bize beni tanımadı dememiş miydin?" diye atıldı kim olduğunu anlayamadığım bir erkek.
"İşte Chole'nin anlamadığı kısım bu. Dr. Soul beyin tomografisi için az sonra Kiara'yı alacak."
"Yani bizi tanımıyor.Peki o zaman bize kim olduğumuzu,neden onunla bu kadar ilgilendiğimizi sorarsa ne diyeceğiz ?"
"İşte o konuda hiç bir fikrim yok Natan." dedi Finn.
Acaba Natan hangisiydi?
"Ben Chole'ye katılıyorum bunu bilmeye hakkı var.Özellikle de seni.."dedi başka bir kız.
"Bak Finn Kiara'ya her şeyi anlatmamız ona zarar vermez aksine kendini daha iyi savunabilir.Ya haberi yokkan Azkabar gelir de ona kendini arkadaşı olarak tanıtıp öldürürse ?"
"Bana da mantıklı göründü Finn."dedi başka bir erkek.
"Peki." diyebildi sadece Finn.
Daha sonra kapı kolu aşağı doğru iniyordu ve kendimi nereye atacağımı şaşırıp koltuğa koştururken kapı açılmıştı.
İsminin Chloe olduğunu söyleyen kız "Bu gün kendini nasıl hissediyorsun Kiara ? Az sonra Dr.Soul beyin tomografin için seni alacak."
"Daha iyi gibiyim ama yüzüm acıyor bana bir ayna verirmis-.." diyemeden Dr.Soul kapıda yerini aldı.Bunu fırsat bilen "Diş Telli Kunduz" ;
"Aaa ne tesadüf Dr.Soul da gelmiş hadi git sen konuşmanıza sonra devam edersiniiz." derken beni ittirerek odadan Soul'un yanına sürükledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KYSLOFRİMAL #wattys2015
FantasyGeçirdiği kaza sonucu hafızasını, kişiliğini, yüzünü kaybeden. Bununla beraber kalmayıp, ailesi öldükten sonra çok sevgili kızlarına bıraktıkları KYSLOFRİMAL gezegeninden habersiz yaşayan kraliçenin gezegenini kurtarabilmesi için yaptığı fedakarlıkl...