◆ ÇIKIŞ ◆

208 87 47
                                    

Odaya gelince kendimi yatağa attım.

Chloe çantasını yanına aldı ve vanilyalı dondurmalar için markete gitti.

Ben de hastanenin çok az çeken internetinden güzel film bulmaya çalışıyordum ama telefonumun ekranından Chloe ve ben rahat izleyemezdik.

Bu yüzden danışmadan HDMI kablosu istemem gerekiyordu.

Bez terlikleri ayağıma geçirdim ve saçımı topuz yapmaya çalışırken bir şey saçıma takıldı.

Saçıma takılan şeyle cebelleşirken Chloe ellerinde poşetlerle odaya girmişti ki girmesiyle kahkayı basması bir oldu.

Sanırım Afrika yağmur dansı yapıyor gibi görünüyordum.

"Chloe yardım et saçımı koparmak istemiyoruum." dedim ama Chloe kendini durduramıyor ve artık gülmekten gözlerinden yaş geliyordu.

" Dur  ... ahahahaha , bekle kıpırdanma ahahaha "  diye gülmemeye çalışırken daha çok gülüyordu.

Bir yandan katıla katıla gülerken bir yandan kuş yuvası gibi olmuş saçıma takilan şeyi çözmeye çalışıyordu.

Sol elimin bileği kafama takılmış halde tavuk gibi zıplarken kendimi hayal edince ağzımdaki tükürükleri püskürterek Chloe'ye katıldım.

İkimiz de delirmiş gibi gülerken hemşirelerden biri odamıza öyle bir girdi ki bizi dövecek zannettik.

Benim halimi görünce ;

"Kızlar sessiz olmanız gerekiyor, yan odadaki hastaları rahatsız ediyormuşsunuz." dedi ve yanıma gelerek tek bir dokunuşla bileğim ve saçımı birbirinden ayırdı.

Sonra da bir şey söylemeden odadan çıktı.

Biz Chloe'yle birbirimize afallamışça bakarak daha fazla gülmeye başladık ama hemşire tekrar gelmsin diye yastıkları ağımıza bastırarak anırmaya devam ederken bir anda durdum ve çok ciddice "Dondurmaları aldın mı ?" dedim.

Bu ani ciddileşmeme Chloe'de şaşırmış olacaktı ki ;

"Öyle bir söyledin ki sanki filmlerdeki mafyaların birbirlerine "Malı getirdin mi ?"
demesi gibiydii." dedi ve koltuğun üstünden poşeti alarak hepsini boşalttı.

Cipsten tutun jelibona kadar tüm marketi  almıştı.

İşte iki kutu vanilyalı donduma ♥

"İkisi de benim mi ? " dedim alayla.

"Yaa tabi canım ben de seni izlerim yerken." dedi ve bir kutuyu alarak kaşıkladan birini kaptı.

" Denemeye değerdi." dedim ve bulduğum filmi Chloe'ye göstermek için telefonumu elime aldım.

Veee lanet olası şarj bitmiş, telefonum kapanmıştı.

Etrafta priz ararken şarj kablomu bulamıyordum ve işte yakın arkadaş dediğin ...

Chloe kendi şarjını elime tutuşturmuştu bile.

Priz bulduktan sonra telefonun o gereksiz müziğiyle açılmasını bekledim ve bulduğum filmi Chloe'ye gösterdim.

"Bu filmi herkes izlemiş bir ben izlemedim sanıyordum." dedi.

"İkimiz telefondan rahat izleyebilirmiyiz ki ?" dedim.

"İzleriz zaten bize burdan HDMI kablosu vermezler."

"Chloe, seninle hafızam gitmeden önce hep aynı şeyleri mi düşünüyorduk ?"

"Aynı anda aynı şeyleri evet."

"Şimdi de öyle oldu." diyerek ağzıma kocaman bir kaşık vanilyalı dondurma attım.

Chloe bu sözümün üstüne gülümsedi ve o da koca bir dondurma parçasını ağzına attı.

Filmin yüklenmesini beklerken Chloe yüzüm için gerekli olan kremi parmaklarıyla yaymaya çalışıyordu.

" Nasıl okuyor da benden iğrenmiyorsun Chloe ?"

" İğrenmek mi ? O nasıl bir söz Kiara ! Sen benim kardeşim gibisin , en yakın dostumsun. Nasıl olur da senden iğrenirim?"

"Şu halime bir baksana, tek çarem ameliyat sanırım."

"Kiara çok abartıyorsun üstelik daha yaraların bile iyileşmedi."

"İyileşseler bile hala bir yaratık gibi görünceğim" dedim ve gözlerim dolmuştu.

Chloe bana sarıldı ve " Yapmak zorunda değilsin."  dedi.

Biraz daha böyle kaldıktan sonra "Hadi ama sulu göz film kaçıyor." dedi ve beni kolumdan çekiştirerek yatağa ittirdi. Telefonu eline aldıktan sonra o da zıplayarak yanımda yerini aldı.

    ~~~~~~~~~~~~●~~~~~~~~~~~~

Film bitince saat 03:27'ydi ve esnemekten ağzımız yırtılacak diye korkmaya başlamıştım.

"Artık yatalım bence. Unutma yarın hastaneden çıkıyoruz." diyerek Chloe yataktan kalkarak koltuğa doğru yürürken ;
" Hey Chlo , nereye ?" dedim.

Koltuğu işaret ederek "Uyumayaa." dedi.

" Koltukta mı uyuyacaksın yani ? Yatak daha rahat gözükmüyor mu?" dedim yastığımı kabartırken.

"Sanırım." dedi ve tekrar yanımda yerini aldı.

Işıkları kapattım ve sonunda kendimi uykunun kollarına bıraktım. Tabii Chloe'nin kollarından sonra..

   ~~~~~~~~~~~~●~~~~~~~~~~~

Güneşin ışıkları gözlerime vururken "HADİİ KALKIIN!" diye bir bağarış korkudan zıplamama neden oldu.

Zarla zorla gözlerimi açınca Clarabell'in odayı havalandırırken bir yandan da dün yiyip içtiğiklerimizin çöplerini poşete doldurduğunu gördüm.

"Saat tam üçte yattık biraz sessiz uyandırabilirdin." dedi Chloe.

"Neden kendinize bu kadar eziyet ettiniz uyumak bu dünyadaki en güzel şey?" dedi Clarabell.

"Evet ama şuan o hakkımızı elimizden alıyorsun Bell." dedi Chloe.

"İyi ama bu gün Kiara hastaneden çıkıyor."  demesiyle Chloe'nin yataktan ataması bir oldu.

"Hemen çıkış işlemlerini başlat Bell !" diyerek "sudan çıkmış balık" dansı yapmaya başladı.

____________________________________

Herkese tekrar merhaba arkadaşlar bu bölümü kısa kesmek zorunda kaldım üzgünüm çünkü son günlerde midemi fena halde üşütmüşüm..

Gecikme için her birinizden özür diliyorum.

Umarım beğenerek okumuşsunuzdur..

Lütfen kitap ile ilgili görüş,eleştiri ve yorumlarınızı bölüm sonuna bana yazın daha önceki bölümlerde de söylediğim gibi her eleştiri ve öneriye açığım :)

Emeğimin karşılığı oy vermeyi unutmayın lütfen !

Hepinizi çok seviyorum ! ♥♡♥

                     Sevgilerimle ♥

KYSLOFRİMAL #wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin