◆ OLANLAR ◆

309 108 62
                                    

Merhaba arkadaşlar bu bölümü yazarken dinlediğim şarkıyı sizlerle paylaşmak istedim ve bölüme çok yakıştığını düşünüyorum. Videoyu yukarı koydum telefon/tabletlerinize indirebilirsiniz :)

İyi okumalar bu bölümde çok önemli gelişmeler oluyor kaçırmayın..

_____________________________________

"Ne istiyor bu,bu .... şey"

"Azkabar!" dedi on göz grubu tekrar sözleşmişler gibi.

"Azkabar,evet."

"Bak Kiara bunu sana açıklamamız gerçekten çok zor. Senin annen ve baban yani Renata ve Linguini (bu isimler nedense çok hoşuma gitti :D) nasıl söylesem,onlar tam olarak insan değiller.." dedi bana hala ismini söylememiş olan kızıl saçlı kız.

"Ne demek istiyorsun ?!?"

"Yani,senin annen ve baban galaxynin 14. boyutundaki 8. geçiş kapısının arkasında olan "KYSLOFRIMAL" gezegeninin imparator ve imparatoriçesi ! Azkabar da annenin abisi ,senin dayın Kiara.."

Natan taramalı tüfek gibi,heyecanlı heyecanlı bunları anlatırken büyük ihtimalle beynim eriyip kulaklarımdan akıyordu.

Ne diyebilirim bu anlattıklarına ?

Dediklerine göre benim arkadaşlarımdılar..

Evet anlattıkları tam bir deli saçması gibi gözükse de inanmak istiyordum.

Gerçekten saçma..

"Size neden inanayım ki ?"

"Çünkü hayatın tehlikede Kiara!" dedi Finn.

Bu gün aramızda geçen ilk konuşmaydı. Hatta o ellerinden fışkıran elektrikli şeylerden sonra.

"Neden ama ? Bi psikopat durup dururken "Ben gidip Kiara'yı öldüreyim" mi dedi. Siz ne saçmalıyorsunuz !?" diye sordum.

"Kiara, dayın Azkabar annen daha dünya zamanına göre 9 yaşındayken ona aşık olmuş. Kendi kardeşine aşık olmuş ! Ama annen abisinin ona aşık olduğunu tabiiki anlamamış. Annenin ailesi Kyslofrimal'in soylu imparatorluk dostlarıydı. O zamanda babanın babası yani senin deden imparatordu.Dedenin tek varisi de baban olduğu için onun imparator olacağı babasının çaresi olmayan bir hastalığa yakalanmasıyla kesinleşti. Annen işte tam bu önemli gelişmede babanla karşılaştı. Bu kısımların ayrıntısını doğal olarak kimse bilmiyor. Annen ve baban görüştükçe daha da bağlandılar. Deden ölünce ve baban tahta geçince annene bağlanma bildirgesi verdi yani evlendiler. Dayın bu süreçte hala anneni seviyordu ve babana öyle bir nefret besledi ki yüzünün yarısının koyu bir hastalığa yakalandığı söylenir..
Biz Azkabar'ı hiç görmedik ama senin onunla bir kan bağın olduğu için bilinç altına girebildiğini düşünüyoruz. Her 10.000 yılda bir kutup yıldızının yanında oluşan solucan deliği boyutlar arası geçiş kapısından Kyslofrimal gezegenine gelip her şeyi yok edeceğine dair yemin etti. Ettiği yeminde de 2537. 10.000. yılda açılan boyutlar arası kapıdan geleceğini söyledi" dedi Finn.

Benim artık beynimin erdiği kesinleşmiş oldu böylelikle.

Bir insan nasıl kardeşine aşık olabilir ?

İnsan mı ? Uzaylı demeliydim sanırım.

Ne kapısı ?

Yirmibeş bin kaç demişti ¿¿¿

10.000 yılda bir açılıyorsa şu ana kadar hiç açılmamış olmasi gerekiyor ki biz 2015 yılındayız !!!

"Yani annen ve babanın öcünü alıp tek varisi sen olan kyslofrimal gezegenini kurtarabilmek için tek bir şansın var. Azkabar'a gönderdiğim ajanlardan biri bana savaş için galaxynin en güçlü eximuslarını topladığına dair haber yolladı." dedi ismini bilmediğim sarışın,siyah çerçeveli gözlükleri olan çocuk.

KYSLOFRİMAL #wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin