Medya: Kiara'nın aldığı kıyafetler ileriki sayfalarda anlayacaksınız :)
Keyifli Okumalar..
Oy vermeyi unutmayın ! :) ♥
_______________________________________Chlarabell süslerden dolayı gözükmeyen anahtarlarını apartmanın kilidine sokmaya çalışıyordu. Ben de bu esnada etrafa göz atmayı fırsat bilerek bu şirin mahalleyi süzebildiğimce süzdüm.
Bizim apartmanımızın olduğu sırada her renkten binalar göz kamaştırıcı biçimde yerini almıştı.
Apartmanın karşı kaldırımında tam da gençlere göre yapılmışçasına minik bir kafe ve kafenin bitkilerle bezeli bahçesi ferah bir havaya ortam sağlıyordu.
Cafenin iki tarafında da apartmanlar hakimiyetini sürdürüyor ama fazla görüntü kirliliğinde bulunmuyorlardı.
Clarabell kapıyı açınca krem rengi binanın içine girebilmiştik.
Bizim kalacağımız dairenin kaçıncı katta bulunduğunu sormaya üşenerek önden at kovalarmışçasına hızla giden Clarabell'i takip etmeyi tercih ederek merdivenlere yöneldim.
Tam ikinci katın sonundaydık ki merdivenin dibinde kapıya patisiyle vuran beyaz üstünde siyah lekeler olan ve burnunun üstünde ise turuncu bir nokta olan sevimli bir kediyle karşılaştık.
"Oh, bayan Norta kedisini dışarıda unutmuş olmalı. Genelde biz ne zaman eve gelmek için apartmana girsek Norman sürekli kapıyı partileriyle çalmaya çalışıyor." dedi ve Chloe kediyi yani Norman'ı kucağına alarak bayan Norta'nın ziline bastı.
Kapıyı minicik, kısa kıvırcık saçları olan pembe uzun çiçekli elbiseli,kalıp sabun kokan tatlı bir yaşlı kadın açtı.
Bizi net bir şekilde göremediği minik gözlerini kısmasından belli oluyordu.
Kapı kolunu bırakarak yanındaki sehpadan kocaman kalın yuvarlak camli gözlüğünü aldı. Onu takınca bir o kadar sevimliliğini korurken gülmemek için ayrı bir çaba sarf etmek gerekiyordu.
Küçük yüzünde gözlüğün arkasından bakan kocaman kahve gözler..
"Aaaah Norman yine mi seni içeri almayı unutmuşum (?) Yaşlılık işte teşekkür ederim tatlım." diyerek Chloe'nin kucağından Norman'ı aldı ve daha Chloe cevap veremeden kapıyı suratına kapattı.
Chlarabell ve ben arkada kıkır kıkır gülerken Chloe ;
"Ha-ha-ha çok komik. Bayan Norta gelde kendi sözünü söyledikten sonra karşısındakinin söyleyeceği şeyi umursamadan suratına kapıyı çarpar. Alıştık.." dedi.
Sonra merdivenlere yönelerek en üst katta durdu ve ;
"Kiara hastanedeyken panikle çanta ve anahtarlarımı almamıştım Bell rica etsem anah-.."
"İşte al !"
Chloe daha cümlesini bitirememişken Clarabell lafa atlayıp anahtarı eline tutuşturmuştu bile.
Clarabell çok deli dolu, neşeli ve hiperaktif bir kız. Açıkçası Chloe'yle beraber Clarabell'e de kanım ısınmıştı.
Chloe kapıyı açınca içeriden vanilya kokusu tekrar beni bulmuştu.
Bu mis gibi kokuyu içime çekerken bir yandan da ;
"Tanrımm vanilya en-.." diyemeden..
"Evet biliyoruz en sevdiğin." Chloe ve Clarabell sözümü tamamlamıştı.
"Hey ! Hafızam gitmeden önce bunu daha kaç kişiye söyledim (?)" dedim ayakkabılarımı çıkarırken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KYSLOFRİMAL #wattys2015
FantasíaGeçirdiği kaza sonucu hafızasını, kişiliğini, yüzünü kaybeden. Bununla beraber kalmayıp, ailesi öldükten sonra çok sevgili kızlarına bıraktıkları KYSLOFRİMAL gezegeninden habersiz yaşayan kraliçenin gezegenini kurtarabilmesi için yaptığı fedakarlıkl...