Κεφάλαιο 11

110 62 4
                                    

Μερικές φορές πάω να γράψω ένα κεφάλαιο και ξέρω ακριβώς τι θέλω να πω και πως να το πω, και μου βγαίνει τόσο αβίαστα και φυσικά. Άλλες φορές λέω στον εαυτό μου ''γράψε ό,τι μπορείς και θα προσπαθήσουμε να το σώσουμε στην επιμέλεια.

Το συγκεκριμένο κεφάλαιο ανήκε στην δεύτερη κατηγορία.

''Δεν το πιστεύω ότι δεν έχεις δει ακόμα αυτό το κομμάτι του κάστρου''

Ο ενθουσιασμός και η καλή διάθεση με την οποία είχε ξυπνήσει σήμερα την έκανε να επιταχύνει το βήμα της. Διέσχισε τους διαδρόμους του κάστρου σχεδόν τρέχοντας τραβώντας τον Έρικ πίσω της, με το χέρι της να μην αφήνει το δικό του.

Δυο μέρες είχαν περάσει από την συζήτηση που είχε με την Νερίσσα. Έκτοτε δεν είχαν άλλη επαφή, με εξαίρεση ένα ήσυχο δείπνο με τον Νάριαν και τους υπόλοιπους Ντρόγκομιρ, αλλά με εκείνες τις λίγες κουβέντες που είχαν ανταλλάξει έξω από την αίθουσα του θρόνου είχαν κάνει μεγαλύτερη πρόοδο απ' όση θα μπορούσε να ελπίσει ποτέ. Πλέον υπήρχε μια κατανόηση, ένας σεβασμός ανάμεσα τους. Ίσως η σχέση της με την ετεροθαλή αδελφή της να μην ήταν καταδικασμένη να περιοριστεί σε ανταγωνισμό και αντιπάθεια. Ίσως με τον καιρό να κατάφερναν να καλλιεργήσουν κάτι περισσότερο, κάτι καλύτερο. Η σκέψη την γέμισε με αισιοδοξία.

Οδήγησε τον Έρικ στον διάδρομο με τα δεκάδες πορτρέτα των προγόνων των Ντρόγκομιρ.

Η ματιά του Έρικ περιπλανήθηκε πάνω τους. ''Γιατί οι περισσότεροι μας κοιτάνε λες και δάγκωσαν κάτι ξινό και μας κατηγορούν για αυτό;'' αναρωτήθηκε.

Κατέπνιξε το γέλιο της –της φαινόταν ασεβές να γελάσει εις βάρος της οικογένειας των οικοδεσποτών τους κι ας ήταν σωστή η παρατήρηση του Έρικ- και τον τράβηξε προς το βάθος.

Ήθελε να του δείξει το πορτρέτο του πατέρα της.

Πόσα είχαν αλλάξει από τη μέρα που άφησαν την πατρίδα τους και ξεκίνησαν για να διανύσουν την οροσειρά, συλλογίστηκε. Πλέον ήξερε ποιος ήταν ο πατέρας της. Είχε ανακαλύψει τις ρίζες της και μαζί με αυτές και δυο αδέλφια. Είχε εκπληρώσει το όνειρο της να ταξιδέψει και να δει τον κόσμο που υπήρχε πέρα από το χωριό της. Και όταν θα επέστρεφε στο σπίτι της θα παντρευόταν το αγόρι που αγαπούσε.

Ανυπομονούσε να ανακαλύψει τι άλλες εκπλήξεις της επιφύλασσε το μέλλον.

Χαμένη όπως ήταν μέσα στις σκέψεις δεν παρατήρησε αμέσως ότι ο Έρικ είχε σταματήσει να περπατάει.

CrossoverDonde viven las historias. Descúbrelo ahora