Κεφάλαιο 2

194 75 7
                                    

Ήταν μια υπέροχη μέρα για την Νερίσσα Ντρόγκομιρ.

Ακούμπησε τα χέρια της στο κιγκλίδωμα του μπαλκονιού της και σήκωσε το κεφάλι της προς τον ουρανό, απολαμβάνοντας τον ήλιο στο πρόσωπο της.

Χέρια εμφανίστηκαν από πίσω της και τυλίχθηκαν γύρω από τη μέση της.

''Σταμάτα'' τον επέπληξε, ωστόσο δεν έκανε καμία κίνηση για να απομακρυνθεί. ''Οι υπηρέτριες είναι ακόμα μέσα στα διαμερίσματα''

''Και φοβάσαι πως θα μας δουν;'' Ο Κάσσιαν έφερε τα χείλη του κοντά στο αυτί της σαν να ετοιμαζόταν να της ψιθυρίσει ένα μυστικό. Η ζεστή ανάσα του χάιδεψε το δέρμα της κάνοντας την να αναριγήσει. ''Χωρίς να θέλω να σε στεναχωρήσω, πριγκίπισσα, αλλά αν δεν έχουν ακούσει τι κάνουμε όταν μένουμε μόνοι τότε σίγουρα το υποψιάζονται''

''Είσαι εντελώς αναίσχυντος''

''Δεν μου φώναζες αυτό χθες το βράδυ''

Χτύπησε το χέρι του αλλά αντί να την αφήσει την έσφιξε περισσότερο πάνω στο σώμα του.

''Ξέρεις'' συνέχισε. ''Αν ήταν κάποιος άλλος στη θέση μου θα είχε ήδη απαιτήσει γάμο''

Γύρισε το κεφάλι της και τον κοίταξε με υψωμένα φρύδια. ''Εσύ να απαιτήσεις γάμο;''

''Φυσικά'' της απάντησε με απόλυτη σοβαρότητα. ''Εξέθεσες την τιμή μου και πρέπει να με αποκαταστήσεις''

Χτύπησε ξανά τα χέρια του προσπαθώντας να απελευθερωθεί. ''Άφησε με να φύγω, γελοίε''

Ο Κάσσιαν αγνόησε την εντολή της -ως συνήθως- και συνέχισε ατάραχος. ''Το μόνο πράγμα που  παρηγορεί τον ευαίσθητο εγωισμό μου είναι ότι γνωρίζω πόσο δύσκολο είναι για τους Ντρόγκομιρ να ανέβουν τα σκαλιά του ναού''

Η αλήθεια ήταν πως ο γάμος ήταν αποδεικνυόταν απρόσμενα πολύπλοκο ζήτημα για την οικογένεια της. Ο Ντέβαν είχε περάσει ενάμισι χρόνο ζητώντας από την Κίρα να τον παντρευτεί, και η Κίρα του το ζητούσε για άλλους έξι μήνες όταν άλλαξε γνώμη και το ήθελε αλλά μέχρι τότε ο Ντέβαν άρχισε να αρνείται για αντίποινα. Ο Έντγκαρ είχε κρατήσει κρυφή την ύπαρξη της Αμελί και της τότε αγέννητης κόρης τους επειδή ήξερε ότι ο πατέρας του και ο Αίρυς δεν θα δεχόντουσαν ποτέ μια φτωχή μοδίστρα στον Οίκο τους. Τα αδέλφια του, ο Κάσρελ και η Κάλικ, δεν έδειχναν κανένα ενδιαφέρων για δέσμευση. Και ο Νάριαν... Ο Νάριαν δεν είχε αφήσει καμία γυναίκα να τον πλησιάσει μετά τον θάνατο της Αμερέυ.

CrossoverOnde histórias criam vida. Descubra agora