3: Ризик

28 6 0
                                    

3: Ризик

Ну і меч!

Щойно я вириваю його із футляра, в обличчя мені віє сталева холодрига. Спокійно приставляю лезо до шиї. Воно випадково зрізає пасмо волосся біля вуха, і те розсипається на землі.

Не можу стримати сумну усмішку. Тільки такий меч гідний старшого сина імператора Великої Янь. А сьогодні я маю намір напоїти клинок кров'ю Хань Сіня. Кращої смерті і бажати не можна!

Чути дзвін зброї та різні крики. Але підійти ближче ніхто з варти не наважується, мабуть, добре розуміють, наскільки гострий меч, що зараз у моїх руках. Збираю волю в кулак, заспокоююся і твердо зустрічаю приголомшений погляд Мужун Юя.

– Що це ти надумав? – гарчить він, викидаючи вперед руку.

– Не ворушись! – кричу у відповідь.

Чую власний хрипкий голос ніби десь збоку. Дивлюся на Мужун Юя і намагаюся проникнути поглядом просто в його серце.

Потім піднімаю обличчя в небо і кажу, яітко проговорюючи кожне слово: – Я, Хань Сінь– всього лише звичайна людина. Не думав, що доведеться зійтися з вами, яньськими воїнами, у смертельній сутичці. Великих задумів я не будував і подвиги вершити не хотів. Якби в мене був вибір, я волів би ніколи не входити в число імператорської рідні.

Мужун Юй дивиться на мене і не говорить ні слова.

– Слухай уважно, Мужун Юй: я свою країну не зраджу! Навіть не мрій, нічого ти від мене не доб'єшся!

Сонце палить так сильно, що цей жар п'янить, але на серці такий самий холод, як і на лезі меча, що притулилося до мого горла.

– Хань Сінь, –  пошепки вимовляє яньський принц, – просто опусти меч...

Я лише прижмурую очі:
– Мужун Юй! Я, Хань Сінь, зовсім не є якоюсь там ганчіркою. Але ще одних тортур мені, найімовірніше, просто не винести. Розірвати мене п'ятьма кіньми або протягнути пустелею... Все ж не хотілося б мені таке спробувати

Голос мій поступово слабшає, руки починають тремтіти, але я зовсім не вагаючись і притискаю до горла меч.

Прикусивши губу, Мужун Юй із крижаною усмішкою дивиться на мене зверху вниз. Гостра сталь холодить шию, але страху майже немає.

Очі принца так близько: вони дивляться на мене впритул і дедалі більше стають похмурими. З викликом кидаю йому в обличчя останні слова: – Я всього лише хочу... померти гідно!

Там, за холодними піскамиWhere stories live. Discover now