Здригаюся і розплющую очі. Переді мною маячить знайоме обличчя, у яке так і хочеться втиснути кулак.
Володар цього самого обличчя, Мужун Юй, розсівся біля ліжка, склавши руки на грудях, і дивиться з кам'яним виразом так, немов я якийсь там фрукт, а він усе не вирішить, чи з'їсти мене, чи спочатку сік видавити, а потім і випити.
Бачить, як я повільно приходжу до тями, і навіть пальцем не поворухне, тільки байдуже промовляє: – Прокинувся.
Усередині мене миттєво закипає злість: зрештою, хіба не він головний винуватець усіх моїх бід?
Намагаюся піднятися, але груди тут же пронизує різкий біль. Крізь білі пов'язки проступає темно-червона пляма. Нічого не можу вдіяти, тому знову падаю на купу подушок і ковдр і, задихаючись, судорожно хапаю ротом повітря.
– Сінь, тихіше! Он яка в тобі діра. Пощастило взагалі, що ти отямився.
Мужун Юй подається вперед, з легкою усмішкою простягає до мене руки і поправляє ковдру.
Смішно йому, треба ж! Хоча посмішка в нього якась моторошна, просто мороз по шкірі подирає, як все це дивно!
Так... дивно... навіть не знаю, що й думати...
– Гаразд, досить! – Стискаю зуби від болю і відштовхую від себе його руку. Він хмуриться і повертається на місце. – Схоже, мені пощастило знову опинитися в тебе в полоні.
Він киває з явно задоволеним виглядом: – Радий, що ти сам це розумієш.
Мені бракує повітря, тому даю собі час як слід віддихатися, перш ніж відповісти: – Що поробиш, у полоні так у полоні. Ночами тут, звісно, холод собачий, годують різноманітною гидотою, кожну хвильку допитують і катують, а в іншому так, нічого, жити можна.
Він здивовано розплющує очі, ніби не впевнений, що все ясно почув: – Хань Сінь, та ти, схоже, нічого не приймаєш близько до серця!
– А стану я приймати все близько до серця, то ти що, мене одразу так і відпустиш? Який сенс?
Помовчавши, я додаю: – Тільки давай з тобою домовимося: цього разу я вже точно ні сном ні духом, знати ні про що не знаю і все таке. Тож якщо надумав знову приставати із запитаннями, то краще б ти мене там, у камері, помирати кинув.
Він тихенько покашлює і міцно стискає губи, що розповзаються помалу в усмішці. Потім напускає на себе серйозний вигляд і урочисто видає: – Краще врятувати одне людське життя, ніж звести храм на сім ярусів. – І додає: – До того ж, Сінь, твій порятунок не коштував мені особливих зусиль.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Там, за холодними пісками
Ficción históricaВін мріяв бути вільним. Як хмари, як дикі журавлі, як пустельний вітер, але в гру його життя вступила доля - вправний і безжалісний стратег. Доля, яка подарувала ворога, друга, коханого. Піднесла на блюдечку те, чого простий воїн і в думках ніколи н...