8: Покинути

28 6 0
                                    

- Гей, ти! Повернись і відповідай мені! Я забороняю тобі мовчати!

Йду вперед, руки зайняті всякою всячиною, а за мною біжить ця - як би її назвати? - жвава дівчина й обурено голосить на всю округу.

Клац! - поруч вдаряє батіг.

Вивертаюся і ховаюся за найближчу колону.

- Я тебе зовсім заганяла, а ти знай терпиш і мовчиш! І це називається чоловік?! - люто волає вона на всю силу своїх легенів.

Мимоволі хитаю головою й обережно визираю з укриття. Виразно проговорюю: - Важко мати справу з жінками.

- Ти ще й дерзиш! Ну, почекай у мене!

Лунає різкий свист. Дівчисько махає батогом, удари сиплються градом, але я знову ухиляюся і ховаюся. На диво, навіть краєчок одягу не постраждав!

Мабуть, втомившись, дівиця спирається на колону, щоб перевести дух. Втирає піт із чола і свердлить мене сердитим поглядом. Потискаю плечима і притуляюся до іншої колони, ліниво розглядаючи противницю з безпечної відстані.

– Послухайте, велика княжна Сяо, щось ви сьогодні розбушувалися ні світ ні зоря. Може, досить? У мене ще важливих справ вище голови. Не впораюся вчасно - повернеться його високість, і тоді покарання не уникнути.

Дівчинці років шістнадцять-сімнадцять, не більше. Справжня красуня: ясні очі, білосніжні зубки, ніжна сяюча шкіра. Уся вона витончена і чиста, як нефритова статуетка, щойно омита теплою водою, а вогненно-червона сукня лише підкреслює її витончену красу.

Звуть дівчину Сяо Цін'юнь, вона внучата племінниця вдовствуючої імператриці Великої Янь. Від самого народження їй подарували князівство Чжаопен, і вона зростала, оточена загальним обожнюванням, а тому не тільки зарозуміла і горда, а й також розпещена і легковажна понад міру. Однак настільки живий і палкий характер нечасто зустрінеш серед дочок шляхетних прізвищ!

Розсерджена дівчина вмощується на парапет, високо піднімає тонкі, як ниточки, брови і пожирає мене величезними очима. Голос її гнівно дзвенить: - Не намагайся мене залякати! Думаєш, я боюся мого братика Юя? А ти сам - ніхто, якийсь жалюгідний бранець. Як ти смієш так зі мною розмовляти?

- Так-так, звісно! - смиренно киваю головою, а куточки губ самі повзуть вгору. - Велика княжна, ваше походження, безсумнівно, дозволяє вам дивитися зверхньо на всіх, навіть на його імператорську високість.

Там, за холодними піскамиWhere stories live. Discover now