"'Cause love's such an
old fashioned word
And love dares you to
Care for the people on the
Edge of the night
(people on streets)
And love dares you to
To change our way of
Caring about ourselves
This is our last dance"( Queen & David Bowie - Under Pressure )
"Τελικά απογοητεύτηκα." Είπε μετά την πρώτη μπουκιά. Το μικροσκοπικό burger είχε σχεδόν εξαφανιστεί από το πιάτο της. Βούτηξε μία πατάτα στην κέτσαπ και ξεφύσηξε. Ούτε η coca cola δεν είχε την ίδια γεύση με αυτήν στην πατρίδα της.
"Δεν έχω φάει ποτέ μου burger." Εξομολογήθηκε καθώς έψαχνε να βρει το μαχαιροπίρουνο. Άπλωσε την άσπρη πετσέτα με το μονόγραμμα του ξενοδοχείου στα πόδια του. Σήκωσε τα μανίκια του πουλόβερ του και άρχισε να κόβει το ψωμάκι με το μαχαίρι.
"Τι κάνεις;" Τον ρώτησε φανερά απορημένη και σίγουρα σοκαρισμένη.
"Εμ τρώω;" Πίεσε με περισσότερη δύναμη και το burger κόπηκε άνισα στα δύο. Τα λιγοστά υλικά είχαν ξεχυθεί στα πλάγια και ο Winston πάλευε να το επαναφέρει στην αρχική του μορφή.
"Με μαχαίρι και πιρούνι;"
"Ναι, μα καλά πώς υποτίθεται ότι τρώει κανείς;"
"Με τα χέρια!" Αναφώνησε. Της φαινόταν αδιανόητο το γεγονός ότι δεν γνώριζε πως τρώνε ένα burger.
"Με τα χέρια; Αν είναι δυνατόν..." Ψέλλισε. Κάρφωσε με το πιρούνι μία μπουκιά και δοκίμασε για πρώτη φορά στην ζωή του.
YOU ARE READING
A Song With No Name
Spiritual"Μην με φιλήσεις." "Φοβάσαι;" "Όχι. Δεν θέλω να χαλάσει ο πλατωνικός μας έρωτας." . * ✦ . ⁺ . 𝐁𝐞 𝐢𝐧𝐬𝐩𝐢𝐫𝐞𝐝, 𝐛𝐮𝐭 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐜𝐨𝐩𝐲. 𝐁𝐲 _𝐯𝐚𝐬𝐢𝐥𝐢𝐤𝐨𝐬 | 2023