"With love we sleep
With doubt the vicious circle
Turn and burns
Without you I cannot live
Forgive, the yearning burning
I believe it's time, too real to feel"( Patti Smith - Because the Night )
Όταν ήταν μικρός ο Winston ήθελε το δικό του σπίτι κυρίως για να καλωσορίζει κόσμο. Είχε φανταστεί περίτεχνες φοντανιέρες γεμάτες σοκολατάκια με λικέρ βύσσινο και βάζα με κουλουράκια κανέλας. Θα είχε στην κουζίνα μία τσαγιέρα κίτρινη για να μην την χάνει ποτέ και αποθέματα από τσάι, καφέ και κακάο για να ευχαριστεί όλα τα γούστα. Την άνοιξη θα έφτιαχνε σπιτική λεμονάδα και κέικ λεμόνι που θα μοίραζε και στους γείτονές του. Θα υπήρχε ένα μπουκάλι καλό κρασί και μία σαμπάνια κρυμμένη στο γωνιακό ψηλό ράφι της κουζίνας, αυτό που σπάνια χρησιμοποιείται, για τις ειδικές περιστάσεις. Για τα καλά νέα, όπως η ανακοίνωση ενός γάμου ή εγκυμοσύνης, προαγωγής στην δουλειά, μακρινού ταξιδιού και εκπλήρωσης ενός ονείρου.
Ήθελε ένα σπίτι γεμάτο ζωή. Το ξύλινο πάτωμα να τρίζει από τους χορούς τους. Οι πόρτες να ανοίγουν με το ρεύμα του αέρα που θα σηκώνει όλο το σπίτι όρθιο. Οι κουρτίνες να κυματίζουν σαν σημαίες σε μεσογειακό πλοίο. Η κουζίνα να γίνεται κάθε τρεις και λίγο ένα χάος, όμως πάντα να μύριζε σοκολάτα. Τα έπιπλα να είναι χτυπημένα στις γωνίες και γδαρμένα στα πόδια τους, για να έχει να λέει ο Winston ιστορίες για τα σημάδια τους. Το πατάρι να μην χωράει τα χριστουγεννιάτικα και τις παλιές του συλλογές από παζλ, επιτραπέζια και γραμματόσημα. Το μπαλόνι του υπνοδωματίου να φύλαγε καλά τα μυστικά των καλοκαιρινών νυχτών.
YOU ARE READING
A Song With No Name
Spiritual"Μην με φιλήσεις." "Φοβάσαι;" "Όχι. Δεν θέλω να χαλάσει ο πλατωνικός μας έρωτας." . * ✦ . ⁺ . 𝐁𝐞 𝐢𝐧𝐬𝐩𝐢𝐫𝐞𝐝, 𝐛𝐮𝐭 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐜𝐨𝐩𝐲. 𝐁𝐲 _𝐯𝐚𝐬𝐢𝐥𝐢𝐤𝐨𝐬 | 2023