"And how can you
mend a broken heart?
How can you stop the
rain from falling down?
Tell me, how can you stop
the sun from shining?
What makes the world
go 'round"( Al Green - How Can You Mend A Broken Heart )
Η Irene όταν γνώρισε για πρώτη φορά τον Winston, της είχε φανεί σαν ένας φιλήσυχος και αγαθός ανθρωπάκος της διπλανής πόρτας. Από αυτούς τους γείτονες που τους πετύχαινες σπάνια και άκουγες μόνο βαρετές φήμες για την ζωή τους. Με την πάροδο των τελευταίων ημερών και όσο περισσότερο περνούσε χρόνο μαζί του, η άποψή της άλλαξε. Ο Winston ήταν ένα άτομο δεμένο με βαθιές ρίζες, που ξεκινούσαν από τα έγκατα της ψυχής του και σκαρφάλωναν μέχρι την κορυφή της επιβλητικής κορμοστασιάς του. Ρίζες από το παρελθόν που έφταναν ψηλά και τυλίχθηκαν γύρω από τον λαιμό του. Πνιγόταν. Και το χειρότερο ήταν πως δεν ήξερε αν θα μπορούσε ποτέ του να αναπνεύσει όπως κάποτε.
"Θες να μιλήσουμε για αυτό;" Είχε χαμηλώσει τον τόνο της φωνής της. Το έκανε όταν δυσκόλευαν τα πράγματα.
"Από πού θες να ξεκινήσω;" Ήταν έτοιμος. Δεν είχε τίποτα να χάσει.
"Από την αρχή."
Εκείνη έσβησε το τσιγάρο στον μαρμάρινο νιπτήρα και άνοιξε την βρύση. Αν ο Winston δεν ήταν χαμένος στον κόσμο των σκέψεων και των χαμένων αναμνήσεών του ίσως και να της έκανε παρατήρηση. Ύστερα, άναψε και άλλο.
YOU ARE READING
A Song With No Name
Spiritual"Μην με φιλήσεις." "Φοβάσαι;" "Όχι. Δεν θέλω να χαλάσει ο πλατωνικός μας έρωτας." . * ✦ . ⁺ . 𝐁𝐞 𝐢𝐧𝐬𝐩𝐢𝐫𝐞𝐝, 𝐛𝐮𝐭 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐜𝐨𝐩𝐲. 𝐁𝐲 _𝐯𝐚𝐬𝐢𝐥𝐢𝐤𝐨𝐬 | 2023