"I started to cry
Which started the
whole world laughing
Oh, if I'd only seen
That the joke was on me"( Bee Gees - I Started A Joke )
"Με μουσικούς δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα. Δηλαδή, οκ... εντάξει μπορεί να γίνουν λίγο κουραστικοί και γκρινιάρηδες. Να είναι ψώνια, γιατί η γιγάντια ιδέα του εαυτού τους επισκιάζει καθετί γύρω τους. Να είναι απόλυτοι και άλλα στραβά, όμως στο τέλος της μέρας όλα δούλευαν έτσι όπως έπρεπε. Ίσως μεταξύ μας έχουμε έναν κοινό κώδικα επικοινωνίας. Μία βαθύτερη ανάγκη, ένα υψηλότερο ιδανικό που νιώθουμε υποχρεωμένοι να υπηρετήσουμε ακόμα και αν δεν μας το ζήτησε κανείς."
"Άρα δεν υπήρξε ποτέ τρομερό πρόβλημα με αυτές τις συνεργασίες;"
"Όχι, δεν θα το έλεγα." Άρχισε να παίζει με τα περιτυλίγματα από τα σοκολατάκια. Ο ήχος του πλαστικού εκνεύριζε τον Winston, αλλά δεν υπήρχε περίπτωση να της έλεγε τίποτα. "Οι μουσικοί δεν είναι το πρόβλημα, τουλάχιστον με βάση τις δικές μου εμπειρίες. Όλοι οι υπόλοιποι είναι."
"Δηλαδή;"
"Managers, διευθυντές δισκογραφικών, διαφημιστές, δικηγόροι, υπεύθυνοι με ένα εκατομμύριο διαφορετικές ονομασίες που ακόμα να μάθω. Ένα απλό τραγούδι πρέπει να περάσει από από επιτροπή λες και πρόκειται για πολιτικό γεγονός. Υπάρχει έλεγχος στα πάντα. Από τα ρούχα και το μακιγιάζ μέχρι την προσωπική σου ζωή και τα θέματα υγείας σου. Εννοώ πως κανείς από όλους αυτούς δεν νοιάζεται πραγματικά για την μουσική όσες ρομαντικές μπούρδες και αν λένε για να σε πείσουν. Είναι όλα θέμα marketing. Καθαρό εμπόριο. Αν πουλάς σε θέλουν. Αν όχι, πηγαίνεις σπίτι σου. Και φυσικά δεν νοιάζονται για το τι πουλούν... Δεν τους ενδιαφέρει καθόλου."
YOU ARE READING
A Song With No Name
Spiritual"Μην με φιλήσεις." "Φοβάσαι;" "Όχι. Δεν θέλω να χαλάσει ο πλατωνικός μας έρωτας." . * ✦ . ⁺ . 𝐁𝐞 𝐢𝐧𝐬𝐩𝐢𝐫𝐞𝐝, 𝐛𝐮𝐭 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐜𝐨𝐩𝐲. 𝐁𝐲 _𝐯𝐚𝐬𝐢𝐥𝐢𝐤𝐨𝐬 | 2023