ERTESİ GÜN
1 saatlik uykudan alarmımın sesiyle uyandım. Alarmımı kapatır kapatmaz kapım tıklandı.
FELİX
Gir.Kapı açıldığında Hyunjin'i görür görmez yatakta doğruldum.
HYUNJİN
Alarmının sesini duymasaydım seni uyandırmaya gelecektim. Hadi gel, kahvaltı yapacağız.FELİX
Ah evet evet. Şimdi geleceğim.Hyunjin kapıyı kapatır kapatmaz aynaya koştum.
FELİX
Berbat görünüyorum! Beni bu halde mi gördü gerçekten?!Hemen dolaba koşup okul üniformamı çıkardım ve hızla hazırlandım. Hazırlandığımda ise mutfağa gittim. Hyunjin Jung'a yemek yediriyordu.
HYUNJİN
Ah geldin mi? Hadi yemeğini ye ve sonra okula gidelim.Sofraya oturdum ve atıştırmaya başladım. Hyunjin dünden çok daha farklıydı. Annem bana baktı. O da Hyunjin'in bu değişiminin farkına varmıştı.
AREA
İyi görünüyorsun Hyunjin.HYUNJİN
Ama iyi değilim. Sadece Jung için iyi görünmeye çalışıyorum.Jung elimdeki oyuncak arabasına odaklanmıştı.
AREA
Seninle gurur duyuyorum.HYUNJİN
Teşekkür ederim. Sevdiğim bir insanın tavsiyesini dinledim.Hyunjin göz ucuyla bana baktı. Öksürmeye başladım.
HYUNJİN
İyi misin? Su iç.Hyunjin'in bana uzattığı suyu aldım ve içtim.
FELİX
Teşekkür...Teşekkür ederim.HYUNJİN
Doydun mu Jung?JUNG
Evet hyung! Doydum!HYUNJİN
Pekala, okuldan geldiğimde seni parka götürmemi ister misin?Jung sevinçle bana baktı ve sonra Hyunjin'e döndü.
JUNG
Gerçekten beni parka götürür müsün?HYUNJİN
Evet, götürebilirim.JUNG
Tamam! Kreşten gelir gelmez oturup seni bekleyeceğim hyung.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEEP END ~ HYUNLİX
Fanfiction"Gökyüzüne bakınca yıldızlar çok uzak. " Gökyüzünde gördüğümüz yıldızlar...Gerçekten de o kadar uzak mı?