ERTESİ GÜN
Uyandığımda saat öğlen olmuştu.
FELİX
Başım ağrıyor.Yüz üstü yatıyordum. Yavaşça sırt üstü uzandım ve yatağımın yanındaki camdan gökyüzüne baktım.
FELİX
Bok yemiş gibiyim.Ağzımda dünden kalan alkolün boka dönmüş bir tadı vardı.
Gözlerimi kapatıp, dün neler olduğunu hatırlamaya çalıştım.
FELİX
Hay sikeyim! Elin adamına neler anlattım öyle?!Gözlerimi ovuşturdum.
FELİX
Her neyse en azından içkiyi bedavaya getirdim.Yataktan kalktım ve kendime gelmek için elimi yüzümü yıkadım. Bu gün dersim vardı fakat o kadar geç kalkmıştım ki derse yetişmem imkansızdı. Bu yüzden okula gitmedim. Zaten pek de umrumda değildi.
FELİX
Ne demişti o? "Yine gel" demişti sanırım. Akşam gitsem mi? Yine içkiyi bedavaya getiririm belki.Üzerimdeki tişörtü çıkardım ve bir sigara yakıp cam kenarına oturdum.
FELİX
Gideyim.Bir süre daha evde vakit geçirdim. Aptal gibi yine telefona bakıp, bir arama veya mesaj bekliyordum.
FELİX
Şunu yapmayı bırakmayacağım sanırım.Sırıttım ve duş almak için banyoya gittim.
AKŞAM ÜSTÜ
Hazırlanıp evden çıktım ve yine o pub'a gittim. Mekanda neredeyse kimse yoktu, bu yüzden biraz kısık sesli bir müzik çalıyordu.
CHAN
Gelmişsin!FELİX
Evet, geldim.CHAN
Nasıl hissediyorsun? Dün çok sarhoştun dostum.FELİX
İyiyim. Dürüst olmak gerekirse tekrar alkolü bedavaya getirebileceğimi düşünerek buraya geldim. Amacım seninle arkadaşlık kurmak değil.Chan hyung güldü.
CHAN
Neden? Kimseye ihtiyaç duymuyor musun? Bir arkadaş dahi olsa.FELİX
Seni ne ilgilendirir hyung? Alkolü sen ödeyecek misin?CHAN
19 yaşındaki bir çocuğa göre çok fazla alkol içiyorsun.FELİX
Burada çalışamayacak kadar yaşlı görünüyorsun.CHAN
Haklısın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEEP END ~ HYUNLİX
Fanfic"Gökyüzüne bakınca yıldızlar çok uzak. " Gökyüzünde gördüğümüz yıldızlar...Gerçekten de o kadar uzak mı?