Kitabın kapağını kapattım.
RADYO SUNUCUSU
Evet bir çok kişi kitabı sizin okumanızı istemişti. Bize günlerinizi ayırdığınız için teşekkür ederiz.FELİX
Rica ederim.RADYO SUNUCUSU
Pekala yavaş yavaş bitirelim.FELİX
İyi olur, çünkü dışarıda oğlum bekliyor.Radyo sunucusu ve ben gülüştük.
RADYO SUNUCUSU
Dinleyicilerden gelen bir soruyu izninizle soracağım.FELİX
Elbette.RADYO SUNUCUSU
Bir dinleyicimiz şöyle bir soru sormuş; "Unutmayı denediniz mi?"Güldüm.
FELİX
Unutmayı denerseniz daha çok hatırlarsınız. Ben Hyunjin'i unutacağıma, ölürüm daha iyi...
Fakat şöyle bir şey vardır; olayları, mekanları, zamanı unutabilirsiniz. Evet, bir insanı dahi unutabilirsiniz. Ama o insanın size neler hissettirdiğini asla unutamazsınız.
Hyunjin'in bana hissettirdikleri ise...Bilmediğim bir şarkıyı delicesine dilime takılması gibiydi ona olan hislerim. Sorsalar söyleyemem ne olduğunu ama sürekli zihnimde.Radyo sunucusu şefkatle gülümsedi.
RADYO SUNUCUSU
Radyomuza konuk olduğunuz için, çok teşekkür ederiz Felix bey.Radyo programı bitince stüdyodan ayrıldım ve dışarıya çıktım.
FELİX
Ahh nerede bu çocuk? Dışarıda beklediğini söylemişti.Korna sesi geldi.
FELİX
Ah oradaymış!Arabaya doğru ilerledim ve bindim.
JUNG
Nasıl geçti baba?Güldüm.
FELİX
Her katıldığım radyo programını dinlemiyor musun zaten? Sence nasıl geçti?Jung güldü.
JUNG
Her zaman ki gibi harikaydın!FELİX
Her neyse, sür bakalım.JUNG
Eve mi?İç çektim.
FELİX
Hyunjin'e.JUNG
P-Pekala.Ve Jung beni mezarlığa getirmişti.
JUNG
Yalnız gitmek istiyor gibi görünüyorsun. Biraz bekler, öyle gelirim.Elimi Jung'un elinin üstüne koydum ve 2 kere pat patladım.
Arabadan indim ve mezarlığın olduğu yöne gittim. Oturdum ve sırtımı mezara yasladım.
FELİX
Bu gün de seni herkese anlattım.Kafamı gökyüzüne kaldırdım. Hava çoktan kararmıştı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
HYUNJİN
Gökyüzüne bakınca yıldızlar çok uzak. Ama çillerine bakınca yıldızları yakınımda hissediyorum.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~FELİX
Şimdi gökyüzündeki yıldızlara daha yakınsın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEEP END ~ HYUNLİX
Fanfiction"Gökyüzüne bakınca yıldızlar çok uzak. " Gökyüzünde gördüğümüz yıldızlar...Gerçekten de o kadar uzak mı?