Ve zaman geçmişti. Üniversiteye başlamış, ayrı bir eve çıkmıştım. Saçlarımı da siyaha boyamıştım. Çünkü Hyunjin sarı saçlarımı seviyordu. Sarı saçlı kendime her baktığımda, Hyunjin gözümün önüne geliyordu.Cam kenarında sigaramı ve bir şişe sojumu içip, telefon ekranına bakıyordum.
FELİX
1 yıl oldu ve aptal gibi hâlâ senden bir arama veya mesaj bekliyorum.Telefonu kanepeye fırlattım ve kendi halime güldüm.
FELİX
Ne yapsam? Dışarıya mı çıksam?Hava kararmıştı ve saat akşamın 10'u olmuştu.
FELİX
Evde oturmaktan iyidir.Sigaramı ve bir şişe sojumu bitirdikten sonra evden ayrıldım.
FELİX
Nereye gideceği- Ah ben reşitim! Bir pub'a gidebilirim.Telefonumu çıkartıp, yakınımda olan pub'ları araştırdım ve beğendiğim bir pub'a gittim. İçeri girdiğimde insanlar bir yandan dans ediyor, bir yandan sohbet ediyorlardı.
FELİX
Hay sikeyim amma gürültülüymüş.Etrafa baktım ve barista'nın oraya gidip, oturdum.
FELİX
Selam.BARİSTA
Merhaba!FELİX
Bana şimdi buranın en sert içkisini veriyorsun ve ben her bitirdiğimde yeniliyorsun, anlaşıldı mı?Barista güldü ve içkiyi hazırlayıp önüme koydu.
BARİSTA
Bunu içmek için küçük değil misin?FELİX
Değilim, başka sorun yoksa işine dön.İçkiyi kafama diktim. Yüzüm ekşimiş, tüm vücudum titremişti.
BARİSTA
Sanırım daha fazla içmemelisin, ha?Bardağı önümden alacakken bileğini tuttum.
FELİX
Ben sana az önce ne dedim? Her bitirdiğimde yenilemen gerektiğini söyledim.Bileğini bıraktım.
FELİX
İşini düzgün yap.Barista gözlerini kısıp sırıttı ve bardağımı yeniledi.
İçtim içtim ve daha fazla içtim. Başım dönüyordu fakat umrumda değildi. Oturduğum yerden kalktım ve insanların dans ettiği yere gidip, kafamı yukarı kaldırdım. Önce biraz öylece yukarıya baktım, sonra gözlerimi kapatıp kendimi müziğin ritmine bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEEP END ~ HYUNLİX
Fanfiction"Gökyüzüne bakınca yıldızlar çok uzak. " Gökyüzünde gördüğümüz yıldızlar...Gerçekten de o kadar uzak mı?