FELİX - 15

302 36 41
                                    

DİKKAT BU BÖLÜM SMUT İÇERİR!











Bu sefer Hyunjin'in dudaklarını ben öptüm. Bedenim, ruhum onu o kadar çok istiyordu ki, bu istek olanları şimdilik de olsa unutmamı ve umursamamamı sağlamıştı.





Bir yandan Hyunjin'in kucağına çıkmıştım. Hyunjin'in kucağına çıkar çıkmaz, Hyunjin koltuğu geriye doğru çekip, bana rahat bir alan tanımıştı.

O kadar hızlı ve sert öpüşüyorduk ki, dudaklarım acıdan sızlıyordu. Ama bu acı bana daha çok zevk veriyordu. Dudaklarım Hyunjin'in dudakları ile ilgilenirken, ellerim ise Hyunjin'in gömleğinin düğmelerini açıyordu.





Hyunjin üzerimdeki ceketi çıkardı. Daha sonra üzerimdeki tişörtü çıkardı.









HYUNJİN
Bunlar da ne?!







Kollarımdaki, ellerimdeki kesik izlerine baktı.







HYUNJİN
Özür...Özür dilerim. Ben çok özür dilerim.








Ellerimden başlayıp, her bir kesik izini atlamadan, yaralarımı öpmeye başladı.


Her bir yara izimi öptükten sonra, işaret ve orta parmağı ile çillerimden başlayıp, dudaklarıma kadar gezdirdi.


Sonrasında çillerimden dudağıma kadar gezdirdiği iki parmağını tuttum. Hyunjin gözlerimin içine bakıyordu. Hyunjin'in ki parmağını blowjob yapar gibi ağzımın içine aldım. Hyunjin'in haz almış olacaktı ki, ağzı hafif arlanmıştı ve gözleri dudaklarımı izliyordu.

Parmaklarını ağzımdan çıkardım.







HYUNJİN
Dişlerin değiyordu. Aynısını tekrar yap.








Parmaklarını tekrar ağzıma aldım. Bu sefer dişlerimi değdirmemek için özen gösterdim.








HYUNJİN
İşte böyle.








Hyunjin, yaladığım parmaklarını dilinin üzerinde gezdirerek yaladı ve elleri kalçama gitti. Bir parmağını ileri ittirirken, bir yandan erkekliğimi tuttu. Yüksek sesle inledim ve tırnaklarımı Hyunjin'in omzuna geçirdim. Onun da canı bundan yanmış olmalıydı ki, inlemişti.








FELİX
Ç-Çıkar!





HYUNJİN
Birazdan alışacaksın.








Parmağını yavaşça ileri geri yaptı. Her haraketinde inliyordum.







HYUNJİN
Hazır mısın?






FELİX
Ne? Ne içi-






İki parmağınıda içimde hissettim. Yine o refleks ile Hyunjin'in omuzlarına tırnaklarımı geçirmiştim. Bu sefer Hyunjin dudaklarımı öptü.



Anlımı Hyunjin'in anlına dayadım ve sessizce;





FELİX
Erkekliğimi okşamayı kes!







Aynı şekilde sessizce cevap verdi;







HYUNJİN
Neden?









DEEP END ~ HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin