2# Midgardlı

288 28 35
                                    

===========
Loki
===========

Adını bilmediğim Midgardlı giderken arkasından izledim uzunca. O farklıydı, bu hemen anlaşılıyordu. Ve duygusuz. Onu bir daha görmek istiyordum ancak buraya tekrar geleceğini bilemezdim, bende yanlış olduğunu bilsemde zihnine biraz büyü uyguladım. Ciddi bir büyü değil, sadece geri gelmesi için bir ipucu. New York savaşında Bruce Banner'a yaptığım gibi.

Orada biraz daha durduktan sonra ayrılmaya karar verdim. Aptal Stark şüphelenmeden. Bunca zamandır Midgardlının Yenilmezler hakkında haber duymaması çok garipti. Sonuçta Thor ve benim hakkımda birden fazla hayat çıkarılmıştı, sanırım buna film deniyor, bu isimler çok kafa karıştırıcı.

Işınlanma büyüsünü kullanarak tamda ortak salonun ortasına ışınlandım. En azından aptal süper kahraman grubuna görünmek ve herhangi birinin saçma sapan bir sebepten dolayı şüphelenmemesi için bunu yaptım. Ellerim takım elbisenin cebindeyken mutfak bölümünde kahve içip önündeki holograma bakan Stark'a doğru adımladım. Salonda sadece O vardı.

"Ah, sonunda teşrif etmişsiniz, bay geyik kafa." alayla söylediği kelimelere gözlerimi devirdim. Bir adam nasıl bu kadar dayanılmaz olabilirdi. "Çok mu özledin, Stark?"
Gözlerini bana dikerek alaylı bir gülümseme takındı.

"Öyleki, özleminden yataklara düşecektim. Gevezeliği bırak Loki, neredeydin?" bana gevezelik ettiğimi söyleyen ancak kendiside başka bir şey yapmayan Stark'a gözlerimi kısarak baktım. "Gevezelik eden ben miyim yoksa sen misin, kararsız kaldım. Hem sana hesap verecek değilim, Stark."

"Her hareketinin izlenmesi gerektiğini biliyorsun Loki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Her hareketinin izlenmesi gerektiğini biliyorsun Loki. Bende seninle muhattap olmaya meraklı değilim." ah, birde bu var. Yakında, gün içinde aldığım nefes sayısını soruşturacaklar mı merak ediyorum doğrusu. "Dışarıya dolaşmaya çıktım, o kadar. Ekstra bir şey yapmadım. Şimdi eğer yüce Tony Stark izin verirse odama çekilmek istiyorum."

Son cümlemi tiksintiyle sonlandırıp Stark'ın konuşmasını beklemeden salondan ayrıldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Son cümlemi tiksintiyle sonlandırıp Stark'ın konuşmasını beklemeden salondan ayrıldım. Thor'a çeşitli tehditler sonucu Asgard'dan getirttiğim büyü kitaplarını kim bilir kaçıncı kere okumaya geri dönecektim.

Karanlık/LOKİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin