2.🌼

1.3K 98 37
                                    





"Jisoo ismin güzelmiş. Ben de Park Chaeyoung!" Diyerek elini uzattı.

"Memnun oldum efendim." Elini hafifçe sıkarak mırıldandım.

"Ben de tanıştığıma çok memnun oldum hem de çok." Dediğinde sırıtarak beni izlemeye başladı.


Jisoo'dan

Arabayla evin önünde durduğumuzda göz ucuyla beni izleyen kişiye baktım. Umarım Jia beni görmezdi. Yoksa çok büyük bir sorun çıkabilirdi.


"Ş-şey ben burda inebilir miyim?" Dediğimde Chaeyoung arabayı durdurarak bana döndü.



"İstersen yardım edebiliriz?" Dediğinde hemen itiraz ettim.



"Ha-hayır hiç zahmet e-etmeyin ve teşekür ederim ben kendim gi-gitsem iyi olucak." Diyerek hemen kapıyı açıp indim. İsminin Jinyoung olduğunu öğrendiğim koruma poşetlerimi bagajdan çıkartarak bana verdi. Chaeyoung hemen inerek yanıma geldi.




"Taşıtmak istemediğine emin misin?" Dediğinde kafamı sallayarak poşetleri alıp eve yürüdüm. Umarım Jia görmemiştir.



Evin önüne geldiğimde poşetleri yere koyarak kapıyı açtım. Çünkü Jia kapıyı bana açamayacak kadar aciz bir insandı.




Ev sessizdi poşetleri mutfağa götürerek tezgaha koyup yerleştirmeye başladım.


"Soo sürtğklüğe mi başladın?" Arkamdan ses geldiğinde oraya döndüm hemen.



"H-hayır anne." Tanrım sesim titriyordu yine. Ne yapacaktım o kadar çaresizdim ki..



"Kes sesini sürtük. O birlikte geldiğin kadın kimdi?!" Diyerek bağırdığında ellerimle yüzümü kapattım hemen. Gözlerim dolu dolu olmuştu.




"M-markette karşılaştık. Y-yağmur ya-yağdığı için bana ya-yardım e-edebileceğini söyledi." Tanrım lütfen beni dövmesin lütfen.



Yanıma yaklaşarak kolumu sıkıca tutup beni yere fırlattı. Sert bir şekilde fırlatılmamla çığlığı basmam bir oldu..


"Seni sürtük!! Şimdi de yalana mı başladın?!" Diyerek bağırıp beni tekmelemeye başladı. Karnıma aldığım darbelerle ağlayarak bağırıyordum.



"L-lütfen yapma. B-ben y-yalan s-öylemiyorum ge-gerçekten." Dediğimde beni yerden kaldırıp mutfaktan sürükleyerek çıkardı.


"Aç kal da aklın başına gelsin!!" Beni odaya fırlatarak kapıyı üzerime kilitlemişti. Sanırm bu gece de aç kalıcaktım..

.
.
.


Chaeyoung'dan

Jisoo evine doğru yürüdüğünde gözlerim bir süre onu izledi. O kadar güzeldi ki. Gözlerimi ondan alamıyordum.


Ama sanki bişeyler vardı onda. Ya da ben mi kuruntu yapıyorum? Tam emin değildim aslında.



"Jinyoung bana o kızı araştır. Ona dair her şeyi bilmek istiyorum!"


Dediğimde Jinyoung kafasını sallayarak beni onaylamıştı. Ardından arabaya binerek ordan uzaklaştık. Aklım sadece bir görüşte onunla dolmuştu.

.
.
.



Jisoo'dan

Sabah uyandığımda yattığım yerde uyuya kaldığımı anca idrak edebilmiştim. Ayağa kalkmak istiyordum ama her yerim tutulmuştu. Kalkmaya mecalim kalmamıştı.



MY DAİSY|| ChaesooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin