"Gidelim bakalım Bayan Jung ne istiyor bizden." Jia gelecek paranın kokusunu almış gibiydi.. zaten bunun için gidiyordu. Bay Kim ise şaşkınlıkla eşine bakıyordu ne yapıyorsun dercesine.
Jisoo'dan
"Ahm Chae l-lütfen hızlann!!" Chae uzun ve kıvrımlı parmaklarını içimde prostatıma çarptırırken ben deli gibi inliyordum. Tanrım ter içinde kalmıştım ama pişman değildim.
"Çok güzelsin bebeğim!" Dedi boynuma sertçe bir ısırık bırakırken. Ben ısırığıyla deli gibi inlerken o gülerek üzerine bir öpücük bırakmış ardından parmaklarını derinlerime vurmaya devam etmişti. Altında inlemem onu da tahrik ediyordu.
Gelmeye yakındım. Tanrım çok güzel tatmin ediyordu beni.
"C-Chae geleceğimh!!" Dediğimde sırıtıp üçüncü parnağını da ekleyip içime köklemişti. Ben de kendimi tutamadan büyük bir inlemeyle eline bırakmıştım nefes nefese.
Yavaşça parmaklarını deliğimden çıkartarak ağzına alıp emmişti. Tanrım her hareketi mahvediyor beni.
"Tadın mükemmel. Şimdi düzgünce uzan hemen!" Dediğinde inlemekten kayan bedenimi hemen düzeltmiş düzgünce uzanmıştım.
Bana yandan bir gülüş sunarak altındaki pantolonu külotuyla birlikte çıkartarak köşeye fırlatmıştı. Beyaz teni.. Tanrım aklımı alıyordu.
Aniden üzerime gelerek deliğini yüzüme hizalamıştı. Sanırım.. sanırım nefes alamıyorum!!! Tanrım.. deliğini gözlerimin önüne sererken ben şaşkınca alttan ona bakıyordum.
"Deliğimi emmek ister misin güzel eşim?" Dediğinde faltaşı gibi açılan gözlerimle şaşkınca kafamı salladım onaylarcasına. Bedenim benden bağımsız hareket ediyordu.
Deliğimi iyice yüzüme yerleştirdiğinde kendime gelerek ellerimi kalçalarına yerleştirerek sertçe yüzüme oturttum.
"Ah Jisoo!!" Bugüne kadar sert görünen Chae'den tiz bir ses duyduğumda beklemeden dilimi içine ittim. Tanrım çok güzeldi üzerimde!
Ellerimle beyaz dolgun kalçalarını sertçe sıkarak parmak izlerimin çıkması için şaplaklar atmaya başladım.
"Ahm Jisoo hızlan sevgilimmm!!" Dediğimde dudaklarımı oynatarak deliğini yemeye devam ettim. Tüm zevk sıvısını ağzıma buyur ediyor onu zevkten delirtiyordum.
Dilimi içinden çıkartarak deliğini boydan boya yaladım. İnce derisini dilerim arasına alıp hafifçe çekiştirerek ısırdım.
"Imm Soo çok güzell!" Zevk almasını seviyordum. Gözlerimle alttan yüzüne baktığımda dağıldığını görmemle sırıttım. Saçları terden yüzüne yapışmış daha ateşli bir görünüm sağlamıştı. Tanrım eşim çok ateşli!
Gözlerimi yumup deliğini hunharca yemeye devam ettim. Ellerini yatak başlığına çıkartarak sıkıca tutunmuş kendini ağzıma itiyordu.
"Ah geleceğim lütfen hızlann!!" Dedi inlemeleri arasında.
Kalçalarına sertçe vurarak dilimle içine vurduğumda tüm sıvısını ağzıma akıtmıştı. İğrenmiyordum onu her şeyiyle seviyordum.
"Ohh Jisoo!" Dedi kendini üzerimden kaldırıp yatağa bırakarak. Yanıma uzandığında hemen kafamı göğsüne gömerek derin hefesler almaya çalışıyorduk ikimiz de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY DAİSY|| Chaesoo
FanfictionHerkes tarafından çirkin görülüp zorbalık gören Jisoo, Yeraltı mafyası Park Chaeyoung'un biricik papatyası olacaktı... Chaesoo SemeChae UkeJisoo GXG yan çift: Jenlisa Başlangıç:08.04.23 Bitiş:?? "tüm hakları Chaeyoung'un papatyasında saklıdır." (+...