"Beni yine inletir misin? Becer lütfen beni, bir daha istiyorum." Daha fazla dayanamayarak üç parmağımı beni delirten minik deliğine ittim.
O ise arsızca inleyerek kendini elime itmeye başladı.
Jisoo'dan
"Ah geliyorum Chae!!" Dediğimde gülümseyerek sertçe parmaklarını deliğime ittiğinde inleyerek sıvımı eline bıraktım nefes nefese.
Parmaklarını içimden çıkartarak ağzına sokup sıkıca emdi.
"Immh tadın güzelmiş bebeğim." Dediğinde yanıma uzandığında hemen uzandığım yerden kalkarak bacakları arasına geçtim. Onu emmek tadına bakmak istiyordum.
Çıplak kadınlığına baktığımda dudaklarını yalayarak bana baktı.
"Bebeğim yapmak zorunda değilsin." Ama yapmak istiyorum. O beni rahatlatmış istediğim her şekilde becermişti beni. Ben de onu rahatlatsam..
"İstiyorum ama." Dediğimde hafifçe saçlarımdan tutarak kadınlığına çekti kıkırdayarak.
"Tamam güzelim ama zorlanırsan geri çekil tamam mı?" Dediğinde gülümseyerek kafamı salladım onaylarcasına.
Biraz daha yaklaşarak ağzımı kadınlığına kapatarak emmeye başladım. İlk başta biraz öğürsem de daha sonra alışarak daha çok almaya başladım.
"Ah güzelim hızlan!!" Sert sesiyle konuştuğunda arsızca gülümseyerek daha dilimi içine iterek becertmeye başladım deliğini.
"Ah bebeğim çok iyisin daha sert!!" Boğuk inlemeleri arasında konuştuğunda dilimi daha hızlı içine git-gel yapmaya başlamıştım. Çok fazla hoşuma gidiyordu inlemeleri.
"Oh güzelim geri çekil!!" Dediğinde onu duymamazlıktan gelerek emmeye devam ettim ki güzel sıvısı ağzıma dolduğunda hepsini emerek geri çekildim.
"Sen delirtirsin insanı!" Beni kolumdan tutarak yanına çektiğinde utanarak göğsüne sığındım. Az önce arsızken şimdi utanıyordum.
"Uyuyalım mı?" Dediğinde gözlerimi kapatıp gülümseyerek kafamı salladım onaylarcasına.
"İyi uykular meleğim." Kulağıma fısıldadığında çenesine ıslak bir öpücük kondurarak boynuna gömdüm yüzümü. Kokusuyla uyumak en sevdiğim aktiviteydi artık.
.
.
.Sabah deliğimin ve kalçamın ağrısıyla uyanmıştım. Eee o kadar sevişirsek olacağı buydu.
Yan tarafıma baktığımda Chae'nin mışıl mışıl uyuduğunu görerek yavaşça yataktan kalkarak iç çamaşırlarımı giyinip sabahlığımı üstüme geçirerek odadan çıktım.
İkimize güzel bir kahvaltı hazırlamalıydım.
Mutfağa girdiğimde direk buzdolabına yönelerek malzemeleri çıkarıp işe koyuldum.
Dakikalar sonra masa hazır olduğunda gülümseyerek arkamı döndüm ki Chae benden önce davranarak belimi sıkıca sardı.
"Günaydın güzelim. Dediğinde ben de mırıldanarak günaydın dedim sessizce.
"Neden beni uyandırmadın beraber hazırlardık." Diyerek yanağıma sulu bir öpücük kondurdu.
"Sorun değil sen uyuyordun." Sırıtarak önüme geçip dudağıma minik öpücükler kondurdu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY DAİSY|| Chaesoo
FanfictionHerkes tarafından çirkin görülüp zorbalık gören Jisoo, Yeraltı mafyası Park Chaeyoung'un biricik papatyası olacaktı... Chaesoo SemeChae UkeJisoo GXG yan çift: Jenlisa Başlangıç:08.04.23 Bitiş:?? "tüm hakları Chaeyoung'un papatyasında saklıdır." (+...