9 Ч. Бадмінтон

12 1 0
                                    

Ви йшли достатньо довго. Нарешті вони підходили до  великої будівлі схожої на школу. Вони зайшли, йшли по пустим і довгим коридорам. Яги відчинив двері і  вони увійшли. Це була велике приміщення. Там стояли по середині сітки, в кінці стояли стільці, ще стол, а на ньому коробка воланчиків, і ще поряд лежали ракетки.
– Ось, де я тренеруюся!- 💛.
*Вражає!*- 🖤.
– Понятно...- сховав всі свої внутрішні емоції.
Вони увійшли, Яги поклав свій рюкзак, що мав з собою і так само повторив Гумка. 
– Для початку розминка, щоб не травмуватися.- сказав не мов вчитель.
Вони почали розминати всі частини тіла, ще по бігали декілька разів. Потім він почав розповідати і тренувати, як правильно грати.
– Всього дві подати, коротка і довга. - 💛.
Шота все уважно слухав і вчився. Через дві години у нього на диво почало трішки виходити.
– Може спробуємо по відбивати?- з впевненістю в голосі спитав Яги.
– Я не впевнен...
– У тебе все вийде! Ти швидко вчишся, порівняно зі мною.- підтримував і піднімав впевненість друга.
– Ну, добре!- 🖤.
Вони стали біля сітки, на проти друг друга.
– Готовий?- 💛.
– Так!- тримав ракетку на по готові.
Перша спроба була не вдало, друга, третя, четверта, п'ята теж булі не вдалі. Брюнет не міг відбити, як би він цього не хотів. Емоції брали верх, він як мала дитина, що злився.
Через багато спроб за дві години, Шота зміг відбити. Він так зрадів цьому, що аж усміхнувся. 
Після цього вирішили піти купити води, бо обидва сильно хотіли.
День провели не погано. Шота був настільки втомлений, що не помітив мати і просто пішов до себе, кинув рюкзак на підлогу не роздягаючись плюхнувся на ліжко і від тиши очі повільно закривалися.
Прокинувся, вже був ранок.
Вирішив прийняти душ. Вийшов з ванни.
*Кайф...!*- 🖤.
Він взяв фен, щоб просушити своє довге, чорне і мокре волосся.
*О, це довгота. Я й не помічав, що волосся так сильно виросло...*- 🖤.
     

"Молоде кохання"Where stories live. Discover now