21 Ч. Ейджі Тодорокі

9 1 0
                                    

Айзава був поряд і чекав, що скаже лікарка щодо ноги. Лікарка дала йому милиці.
Після того інциденту минуло дві неділі. Шота і його друзі були у гарному настрої.
Вони всією компанією йшли по коридору.
Їм на зустріч йде один однокласник, з яким Яги нещодавно посварився через певну і вагому причину.
– Яги? Яка зустріч! А це хто? Тільки не кажи, що друзі.- Енджі.
– Так, ми його друзі і що?- 🧡.
– Ха! Ви напевно з молодшого за нас класу, вірно? Слабкі, невдахи! У тебе яка примха, чорноволосий?- спитав він, підійшовши ближче.
Енджі вважав майже кожного з примхою своїм ворогом і супротивником в кандидатах.
– А ти, як думаєш? Моя примха сильніше і потрібніше за твій жорстокий вогонь! Дивись, щоб лиходієм не став, слабак!- 🖤.
– Що, ти так ляпнув?- почав загоратися.
– Айзава, не треба! Тобі це не на користь.- стурбовано, намагалася вгаманити друга.
– Так, Айзава...!  Йди, відпочинок в сторонці всіх лузерів!- Енджі.
Айзава не міг стримувати себе.
– Може краще ми підемо?- 💛.
– Так, пішли би вже! Дістали, лише заважаєте справжнім героям стати!- Енджі.
Гумка не міг це так залишити, особливо коли насміхаються над його хлопцем, який ще не одужав та друзів.
Шота активував свою можливість і вдарив по обличчю.
Друзі розуміли, що зупинити суперечку буде складно, а скоріше нереально.
– Айзава, зупинися! Це не вихід!- 💙.
*Не вихід? Ха-ха-ха! Я знаю його і його жахливий характер.*- 🖤.
– Яги, навіщо ти дружиш з цим... Айзавою?- Енджі.
– Бо він мій хлопець!- 💛.
– Хлопець? Ти гей? Ха-ха-ха, тоді це багато, що пояснює!- Енджі.
Тодорокі хотів попасти вогнем в Тошинорі, але Шота прикрив собою, вогонь попав лише на руку. Від цього, Гумка вдарив ногою в груди і відштовхнув Енджі.
– Ребята, краще нам піти...- 🖤.
– Твоя рука!?- 🧡.
Вогонь не переставав спалюючи шкіру. Ширакумо і Немурі намагалися погасити вогонь й у них вийшло, лише з другої попикти.

"Молоде кохання"Where stories live. Discover now