17 Ч. Біль у грудях

10 1 0
                                    

Почувши слова Яги, Шота сильно засмутився. Він відчув, як те, в кого він вперше за життя закохався, полюбив іншу. Айзава ледве стримував свій жахливий настрій.
Коли вони розішлися по домівкам. Він обережно пройшов мимо Матері та закрив за собою двері в кімнату.
Він швидко дістав свій блокнот і почав писати.
"Я дізнався, що у нього є дівчина, яку він любить... Мені стало так боляче в грудях.
Тепер я точно впевнен, що люблю його, але вже пізно...
Можливо йому так краще? Можливо він буде щасливішим поряд з нею?
Я напевно почну його ігнорувати, щоб не робити собі боляче, чи ні...?  Я вже не знаю!
Але ігнорувати його присутність напевно найкращій вихід для мене... Сподіваюся, що я хоч трішки зроблю легше собі..."- закрив блокнот, сховав назад до у скромного місця.
Сів за свій стіл, почав робити уроки у повній зосередженості.
Після уроків ліг спати.
Прокинувся доволі рано, прийняв душ, поснідав та пішов повільним кроком до UA. По дорозі читав книгу.
*Ха, такими темпами я навчуся гарно битися! Скоро буде фестиваль...*- 🖤.
Він намагався не думати про фестиваль, бо не рад битися з іншими класами, на його думку це марна трата часу.
На уроках сидів і уважно слухав все, що вчителя кажуть.
На перервах сидів в телефоні і слухав пісні різних національностей.
Немурі тим часом сказала Оборо і Хізаші, щоб вони його не турбували.
– Але чому!?- 🧡.
Крикнув на весь коридор.
– А ти не помітив?- 💜.
– Ні- відповіли хлопці.
– Бо, скоріше за все, Айзава любить Тоши, але, як ви чули вчора, він має дівчину. Але це секрет!- 💜.
– Оу...- 💙.
– Так треба його підтримати!- сказав Хізаші.
Він увійшов до класу і крикнув: "Шота!", але тут його хватає Каяма за тіло, а другою рукою прикриває його рот.
– Мовчи! Ти зробиш лише гірше! Це, як сипати сіль на рану, йому буде, ще боляче думати про це.- 💜.
Раптом за їх спинами з'явився Він.
– Привіт, друзі! Що робите? Де, Айзава?- 💛.
– П-привіт! Просто спілкуємося... А Айзава... він зараз пішов до вбиральні!- 💙.
– Правда? Добре, скажете, коли прийде!- 💛.
– Добре!- 💜.
Він пішов далі.
– Фух...!- зітхнули вони.

 

"Молоде кохання"Where stories live. Discover now