24 Ч. Кінець

12 1 0
                                    

Айзава взяв з холодильника картоплю, сосиски, які потрібно зварити і якись овочевий салат. Сосиски кинув у воду варитися, картоплю і салат поклав на сковорідку, щоб їжа не була такою холодною.
Приготувавши, насипав на тарілку і сів за стіл їсти.
Тоши тим часом прийняв прохолодний освіжаючий  душ, одягнув свій жовтий, довгий халат.
– Ти, щось собі вибрав поїсти?- 💛.
– Так.
Айзава помітив, що той одягнув халат і це його насторожило. Яги поставив чайник і дістав молочний шоколад 🍫.
– Я буду чай пити! Ти зі мною?
– Я багато солодкого не їм, але все ж таки приєднаюся...- 🖤.
Коли чайник закіпів, блондин налив води та кинув  чайний пакетик чаю і сів поряд за стіл.
Попивши чаю та поївши, обидва пішли до кімнати Тоши.
– У тебе тут гарно.- 🖤.
– Дякую! Може фільм подивимося?
– Давай.- 🖤.
Вони вляглися на ліжко і увімкнули телевізор.
Шота лежав на Тоши, а Яги із задоволеним обличчям вибирав гарний фільм.
Раптом подзвонила мати Шота.
Він взяв трубку, вони балакали про його втечу.
– Добре, я дозволяю тобі бути з ним, але якщо це не вплине на навчання!- Мама.
– Добре. Я зараз у нього в гостях, завтра зайду за підручниками, гаразд?- 🖤.
Поговоривши, завершив дзвінок.
Після, розповів все Тошинорі.
– Це чудово!- 💛.
Під час фільму, Айзава засну.
*Напевно, Шота сильно втомився... Милий, добрий, Котик!*- 💛.
Поцілував його в щочку та вкрив ковдрою себе та його і продовжив дивитися фільм.
*Потім розповів, що було...*- з полегшенням подумав.

/Це хоч і менше за той, що я написала, але мені він більш миліший на мою думку вийшов.\ 

🎉 You've finished reading "Молоде кохання" 🎉
"Молоде кохання"Where stories live. Discover now