19 Ч. Зіткнення

11 1 0
                                    

– В якому сенсі, геніальна?- 💙.
– Я знаю, що мені треба зробити! Дякую, Мікрофон!- обійняв друга.
– На здоров'я, друже!- 🧡.
Яги тим часом проходив мимо і почув, як хтось займається. Обережно поглянувши він здивувався.
*Що!?... Він казав, що зайнятий іншими справами... Айзава збрехав...*- з поганим настроєм, просто втік подалі від того приміщення.
Всі вихідні брюнет провів у себе в дома без всяких прогулянок. Грав у різні ігри в телефоні. Їв морозиво, робив все, що хотів.
В понеділок, Шота домовився з друзями погуляти перед UA. Вони гуляли, але потім Айзава дав їм знак, щоб вони швидко
йшли.
– Твій чарівний принц прийшов тебе рятувати!- промовив з насмішкою Ямада.
– Ладно, мені вже треба йти, ще побачимося!- 🖤.
І почав тікати, як почув, що Яги крикнув його ім'я, і побіг за ним. Але я проігнорував. 
Шота побіг туди де менше автомобілів проїжджало, або взагалі не було. Ще також пробіг через парк і кілька вулиць.
*Він продовжує за мною бігти...?*- 🖤.
Брюнет біг, не помітивши велосипед, раптом відчув, як хтось його обіймає і ми обидва впали.
POV Айзава
Я відчув, як хтось мене обійняв із заду. Вставши на ноги, я помітив, що ми врізалися в велосипедиста. Поглянув на того хто мене обійняв і... це був Яги. Мене сильно занепокоєло те, що він міг попасти під колесо.
Я оглянув його своїм поглядом і начебто нічого не помітив.
End POV Айзава.
– Ти дурень!- обурено сказав Гумка на велосипедиста.
– Вибачте...- промовив той і розвернувшись поїхав далі.
– Айзава...- почув Шота від Тошинорі.
Шота підійшов і подивися прям йому у вічі.
– З тобою все добре?- спитав я, розуміючи, що накоїв.
– Чому ти ігноруєш мене, тікаєш...? Що я зробив? Чому ти такий злий, коли я поряд?- 💛.
– Не важливо... Давай, вставай!- допоміг йому встати.
Тошинорі раптом зашипів.
– Що?- 🖤.
– Коліно... Воно болить...- 💛.
Гумка взяв його руку і поклав собі на плечі, а свою руку одну на талію його, а друку тримав його, що була на плечах. Вони дійшли до найближчої лавки і Шота посадив його.


"Молоде кохання"Where stories live. Discover now