² Ruh Eşi

1.9K 193 57
                                    

2|Farklı hissettiriyordu.

Jin

"Yarın konuşalım dedi."

"Sikerim yarınını!"

"Yoongi biraz sakin ol. Jimin'i de düşün. Yıllardır sevdiği kişi ondan nefret ediyor, birde bu ruh eşi olayı çıktı. Biraz zaman ver onun için de zor."

"Sence sikimde mi o şu an! Ben mi dedim lan ona gel bana aşık ol diye!"

"Hyung yeter!"

Hepimiz Jungkook'un ani çıkışıyla ona döndük.

"Azıcık sakin ol! Başından beri sabır ediyorum ama yeter! Dedim belki sana aşık olduğunu öğrenirsen az da olsa ona karşı yumuşarsın, canını yakmaktan vazgeçersin ama yok! Sen daha beterini yapıyorsun. Ne aşık olacağımız kişiyi ne de ruh elimizi seçebiliyorsun."

Hepimiz susmuş onu dinliyorduk. Ve haklıydı.

"Ama-"

"Hyung Jungkook haklı. Ruh eşini seçemezsin."

"Sikerim lan ben bu işi. Araştırdın mı ruh eşi bağını koparmanın bir yolu var mıymış?"

"Yok. Gerçekten yok. Hyung ruh eşleri ölümde bile ayrılmıyorlar. Sen bundan önceki hayatında bile onu seviyordun."

"Hyung bir şey soracağım. Sen, Jimin'i neden sevmiyorsun?"

Taehyung'un sorduğu soruyla Yoongi biraz duraksadı. Gerçekten onu neden sevmiyordu?

"Ben bilmiyorum. Onu gördüğüm ilk an içime garip bir his yayıldı. Ben, ben bu hissi sevmedim. Sonra o yanıma geldi benimle konuşmaya falan çalıştı, benimle konuşurken sürekli gülümsüyordu. Bu o hissin daha çok yayılmasına sebep oluyordu. İlk başlarda bu hissin gitmesi için ona zorbalık yaptım ama sonra, sonra canımı yapmaya başladı. Ama durdurmak istemedim. Ben-Of bilmiyorum!"

Hızlıca ayaklanarak merdivenlere yöneldi. "Sakın arkamdan gelmeyin. Yalnız kalmak istiyorum."

Yoongi

Sinirli adımlarla yukarı çıkarken yorgun hissediyordum. Ben Jimin'le ruh eşi olamazdım, bu olmazdı. O ve ben çok zıttık. Benim aksime kırılgan ve naifti. Benim aksime o güzeldi, tatlıydı, kusursuzdu.

Odama geldiğimde düşündüğüm şeyler yüzünden kaşlarım atıldı ama jimin, gerçekten güzeldi. Çok güzeldi. Ben neden onu sevmiyordum? Bu sorunun cevabını bende bilmiyorum. Ama o bana çok farklı hissettiriyordu -hala öyle hissettiriyor- ve ben bunu sevmemiştim.

Farklı ve yeni şeyleri sevmezdim. Jimin ise o zamanlar hem çok farklı hemde çok yeniydi. Farklı hissettiriyordu. Mesela feromonları, manolya gibi kokuyordu . Ne zaman ona yaklaşsam garip hissediyordum. Karnım gıdıklanıyor ve başım dönüyor gibi hissediyordum.

Ona neden zorbalık yapıyordum? Bunu da bilmiyorum ama belki de o hissettirdiği şeyler geçer diye düşünmüştüm. Ama öyle olmamıştı. Daha garip hissetmeye başlamıştım, onun canı yandığında benimki de yanıyordu. Bu ilk başlarda o kadar fazla olmasa da son zamanlarda çok daha baskındı.

Farklı hissettiriyordu.

Ben bilmiyorum, o farklıydı. Belki de ona zorbalık yapmamalıydım.

Kaşlarım gittikçe çatıldı.

Ben ne zamandan beri böyle hissediyordum?

Kapımın çalınmadan açılmasıyla kafamı oraya çevirdim. Beklediğim gibi Taehyung'dı. Bu çocuğa ne zaman odalara kapıyı çalarak girilmesi gerektiğini öğrenecek?
Tabii milyarlarca kez dememe rağmen beni umursamıyordu.

"Hyung, biz çıkıyoruz haberin olsun."

Canım konuşmak istemiyordu, o yüzden sadece kafa salladım. O da üstelemeden yanımdan gitti. İlk önce adım sesleri sonra kapının açılıp kapanmasıyla gittiklerini anladım.

Aşağıya inip mutfağa ilerledim. Mutfağa girip buz dolabının yanındaki kapaktan kırmızı şarabı ve üstündeki dolaptan bardak alarak salona ilerledim.


***
Jimin

Odama kafanı dağıtmak için film izlerken telefonuma üst üste bildirimler gelmesiyle sinirle diziyi durdurup telefonu elime aldım.

Bilinmeyen numara
Jşmşn nrdrn fsrklo hissefihorun??
(Jimin neden farklı hissediyorum.)

Jimin
Kimsiniz?

Bilinmeyen numara
Alfan

Jimin
Benim bir alfam yok.

Şimdi dalga geçmeyi bırak ve
Bana kim olduğunu söyle.

Bilinmeyen numara
Drdşm ya alfsn
(dedim ya Alfan)

Jimin
Sen sarhoş musun?

Bilinmeyen numara
Bşlmen
(bilmem)

Jimin
Kesinlikle sarhoşsun

Kimsin?

Bilinmeyen numara
Hımm rug eiin
( ruh eşin)

Jimin
Ruh eşim?

Yoongi? Sen misin?

Bilinmeyen numara
Eevtt

Jimin
Ne istiyorsun?

*Bilinmeyen numara 'Yoongi'm' olarak
değiştirildi*

Yoongi'm
Nedrn fatklo hisadiyoeum?
(neden farklı hissediyorum?)

Jimin
Bilmem

Nasıl hissediyorsun ki?

Hasta mısın?

Yoongi'm
Bilmem, sana yaklaştığımda kalbim acıyor, feromonların yüzünden başım dönüyor, göz göze gelince miğdem bulanıyor gibi bir his oluyor ama hoşuma gidiyor, ağladığında canım yanıyor.

Jimin ben hasta mıyım?
(Görüldü: 21:39)

Jimin çevrimdışı

Bayramdan dolayı hiç bir şey yapamadım kafayı yiyecektim. Umarım okunur.
Umarım beğenmişsinizdir. İyi günlerde, iyi zamanlarda okuyun ve Yoonmin ile kalın!

Different Feeling | Yoonmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin