¹⁰ Mandalina

1.3K 153 112
                                    

10| Seni istiyor Jimin, bizi istiyor.


Yoongi gittikten sonra uyumaya çalışmıştım ama sadece çalışmakla kalmıştım. Yatakta yatmaktan sıkılarak aşağıya inmeye karar vermiş ve bunu gerçekleştirmek için ilk önce banyoya girmiştim.

Yüzümü yıkadıktan sonra düzeltebildiğim kadar saçımı düzeltmiş, sonrasında ise banyodan çıkmıştım. Yavaş adımlarla yataktan kalkmış ve odama kadar gelen sesleri takip ederek aşağı kata inmiştim.

Ellerimi yumruk yapmış gözlerimi kaşırken önüme pek baktığım söylenemezdi. Kapalı gözler ile ilerlerken çarptığım şeyle -daha doğrusu kişiyle- sendelemiş düşecek gibi olmuştum ama sıkıca belime sarılan kol buna engel olmuştu.

"Özür di-" gözlerimi açmam ile susmam bir olmuştu. Siktir, bir insan sabah nasıl bu kadar yakışıklı görünebilirdi?

"Önüne bak omega." belimi bıraktığında konuşmuştu.

"Teşekkür ederim."

"Bir şey değil. Ben de seni çağırmaya geliyordum, kahvaltı hazır, yani öğle yemeği. Öf her ne sikimse hazır işte."

Dediklerinden sonra arkasını dönmüş ve yürümeye başlamıştı. Bende öncekine göre biraz daha hızlı adımlarla onu takip etmeye başlamıştım. Mutfağa girdiğimde herkes buradaydı. Ama garip olan burada olmaları değil, bana olan bakışlarıydı. Kendimi garip hissetmiştim. Neden hepsi yarım ağız gülerek bana bakıyordu ki? Doğru, Jin Hyung fotoğrafımızı çekmişti. Hiçbir şey olmamış gibi davranmak en iyisi olacak.

"Gülmeyi kesinde oturun, yemeğimizi yiyelim."

Yoongi'nin sert sesi ile afallamış ve sesin geldiği yöne bakmıştım. O ne zaman oturmuştu ki? Kimseden ses çıkmamış ve hemen oturmuşlardı, boş kalan tek yere -Yoongi'nin sol tarafına- oturmuş ve yemeğimi yemeye başlamıştım.

"Bir şey soracağım. Jimin neden burada? Yani olmasın diye değil, sen pek sevmezsin böyle şeyleri. Hele de birisinin yatağında yatmasını falan, ben sadece oturduğumda bile kıyameti koparmıştın."

Yeni öğrendiğim bilgiyle şaşırmıştım. Beni neden kabul etmişti o zaman?

Çünkü o da istiyordu. Seni istiyor Jimin. Bizi istiyor.

"Ben-"

"Sizi ilgilendirmez. Omegam ile aramda olan her şeyi size anlatmak gibi bir zorunluluğum yok."

Siktir. Omegam demişti. Sahiplik eki kullanmıştı. Onun olduğumu söylemişti.

Kafamı hızlıca ona çevirmiştim. Ama o sadece yemeği ile ilgileniyordu.

"Pekala."

Kafamı hafifçe kaldırıp diğerlerine baktığımda hepsi birbirine bakarak sırıtıyordu.

"Jimin,"

"Evet?"

"Siktiğimin feromonlarını yaymayı kes. Her taraf manolya gibi kokuyor."

"Oh, özür dilerim."

"Feromonların çok hoş kokuyor Jimin-ahh."

Hoseok'un dediği şey ile kafamı ona çevirmiş ve hafifçe gülümsemiştim. Ama etrafımı saran feromonlar ile bu gülümsemem solmuş, yerini afallamaya bırakmıştı.

Mandalina.

Çok güzellerdi ama ağırlığından dolayı nefes alamamaya başlamıştım. Jin Hyung'un camları açması ve feromonalrın hafif de olsa dağılmasıyla derin bir nefes almış Yoongi'ye bakmıştım. Elindeki çatal tamamen bükülmüştü.

"Min Yoongi!"

Taehyung'un bağırmasıyla Yoongi kafasını kaldırmış ve nerede olduğunu anlamak istermiş gibi etrafına bakmıştı.

"Ne? Ne oldu?"

"Feromonların."

"Pardon. Kontrolü bir an kurdum aldı."

Bundan sonra neredeyse hiç konuşulmamıştı. Sonrasında ise el birliğiyle mutfağı toplamış ve içeri geçmiştik.

"Hyung bizim Jungkook'la işimiz var bir yere gideceğiz." demiş ve ayaklanmıştı Taehyung. Ardındansa Hoseok Hyung kalkmıştı.

"Benimde birkaç şey almam lazım. Bende kalkayım." o da ayağa kalktıktan sonra Jin ve Namjoon Hyung birbirine bakmış ve onlar da kalkmıştı.

"Biz de kalkalım o zaman. Başka bir gün bir şeyler yaparız yine. Okula gelmediğin için endişelendik ondan gelmiştik. Bir dahakine haber ver."

Anlık farkındalık saate bakmıştım. Beşe geliyordu.

"Peki." Yoongi'de onlarla beraber kalkmış ve onları da geçirdikten sonra yanıma gelmişti.

Çalan telefonum ile kaşlarım çatılmıştı. Telefonumu almış mıydım ki? Ayağa kalkıp sese doğru yürüdüm ve telefonu elime aldım. Gördüğüm isimle donup kalmıştım.

Baba

"Jimin?"

Neyse yb attım ama ölüyorum çok uykum var domdodke geç geldikleri için özrü dilerim. Bu arada instagram hesabımı değiştirdim Anomin_yoonmin den Lunallofym hesabına geçiş yaptım takip ederseniz çok mutlu olurum. Neyseeee umarım beğenmişsinizdir.
İyi günlerde, iyi zamanlarda okuyun ve Yoonmin ile kalın!

Different Feeling | Yoonmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin