¹⁴ Delta

1.4K 149 119
                                    

14|Ama biraz önce kırmızıydı.


"Y-Yoongi sakin ol." duyduğum sesle girdiğim transtan çıkmış gibiydim ama sinirim asla yatışmıyordu. O siktiğim elleriyle çiçeklerime dokunmuştu. Omegama dokunmuştu.

Tuttuğum yakasından onu sertçe itip Jimin'in bileğinden tutmuştum. Kantindeki herkes bizi izlerken onu bileğinden tutarak çıkışa götürmüştüm, bütün sesler suyun altındaymış gibi bulanık geliyordu.

"Yoongi!" arabanın önüne geldiğimizde durmuş ve Jimin'e bakmıştım.

"Ne var!" yüksek çıkan sesim onu korkutmuş olmalı ki bir adım gerilmişti. "İyi misin?"

Değilim ve nedenini bilmiyorum.

"Bin arabaya."

"Ne?"

"Arabaya bin Jimin!"

✴✴✴
Jimin

Tamam neden bu durumda olduğumuzu bilmiyorum. Neden bu kadar sinirlendiğinde anlamıyorum ama sanırım sorunumuz Jiho'nun çiçeklerime dokunmasıydı, yani başka bir alfanın çiçeklerime dokunması onu tetiklemiş olmalı. Ama neden gözleri kırmızı olmuştu?

"Yoongi, bir şey soracağım." siniri geçmiş miydi bilmiyorum ama kurdundan dolayı bana çok bağırmadı, bağıramazdı. Yani öyle umuyorum.

"Hım?" tamam sakindi.

"Kurdun ortaya çıktığında gözlerin genelde hangi renk oluyor?" saniyelik olarak göz ucuyla bana bakmış ve geri yola döndürmüştü bakışlarını."Turuncu."

"Ama, ama biraz önce... Kırmızıydı."

"Ne?"

"Gözlerin kırmızı oldu. Ve feromonların olduğundan çok daha yoğundu. Veya olması gerekenden."

Arabayı hızlıca sağa çekmiş ve kemerini çıkartıp bana dönmüştü. "Kırmızı?"

"Hım hım. Ama anlamıyorum sen, delta değilsin, değil mi?"

"Değilim."

"O zaman nasıl-"

"Yanlış görmüşsündür."

"Yoongi, renk körü değilim. Kan kırmızısı ve turuncuyu ayırt edebilirim."

"Siktir oradan." sonrasında hızlıca kemerini takmış ve yola dönmüştü. Öncekinden daha hızlı gidiyorduk.

"Y-Yoongi, yavaş ol!" Beni dinlemiyordu. İyi miydi, sorun neydi ve en önemlisi nereye gidiyorduk? Evden ters yöne sapmıştık.

"Yoon, nereye gidiyo-"

"Ne dedin?"

"Nereye gidiyoruz, demek istemiştim ama sen sözümü kes-"

"Ondan önce." sesi garipti. Ama feromonlarını sanki mutlu gibiydi. Mutlu mu? Ama bakışları, garipti. Yoon dememe mi kızmıştı acaba.

"Yoon dedim, ama hoşuna gitmiyorsa bir daha demem, özür dilerim." dudaklarının kenarı çok az kıvrılmış ve geri eski haline dönmüştü. "Hayır. Hoşuma gitti."

Different Feeling | Yoonmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin