¹¹ Ağlama

1.3K 160 103
                                    

11|Neden solumuşlardı ki o feromonları?



"Jimin?"

"E-Efendim?"

"Açmayacak mısın?"

"Ben, bilmiyorum." arkada hâlâ çalan telefon sesi rahatsız ediyordu. Veya arayan kişiden dolayı öyle hissediyordum.

"Kim o? Yani arayan."

"Babam." baba demeye bile utanıyordum ona.

"Benim konuşmamı ister misin?"

Ne?

"Ne?"

"Konuşurken rahat hissetmezsin büyük ihtimalle. Ben konuşayım mı?"

"Gerek yok."

"Ver."

"Ne?"

"Telefonu ver Jimin." bir şey demeden, daha doğrusu bakışlarının ağırlığından dolayı diyemeden telefonu ona uzattım.

"Jimin! Orospu çocuğu neredesin sen!? Neden açmıyorsun şu siktiğimin telefonunu!?" kelimeleri söyleyiş şeklimden sarhoş olduğu çok rahat bir şekilde anlaşılıyordu.

"Ne istiyorsun?" onun iğrenç ve sinirli sesinin aksine Yoongi'nin sesi hoş, rahatlatıcı ama bir o kadar da duygusuzdu.

"Sen- sen kimsin lan!"

"Ne istediğini sordum. Soruma soruyla karşılık verme."

"O siktiğimin Jimin'i nerde!?"

"Sanane?"

"Sen kimsin? Hah, demek böyle kazanmış o paraları. Sana orospuluk yapıyor değil mi?"

Dediği şeyle yüzümü buruşturmuştum. Gerçekten ağlayacak gibiydim şu an.

"Düzgün konuş."

"Neden? Zoruna mı gidiyor küçük sürtüğünün?"

"Omegamla düzgün konuş alfa bozuntusu."

"Omegan ha? Güldürme o sürtük kimsenin omegası olmaz, her gece başkasının altında yatıyor o."

"Seni sikmeden kapat o telefonu!"

İlk kez sesi yükselmişti Yoongi'nin. Bana birisi daha önce gelip 'Yoongi seni böyle korudu babandan' dese yüzüne çok güzel güler sonrada deli olduğunu iddia edip yanından giderdim.

"Kes sesini, nerede o orospu!?"

"Yanımda çok güzel bir şekilde yatıyor. Kesersen işimizi halledeceğiz bir daha arama, yoksa bu kadar sakin olmam."

"Genişlemiştir o zevk alamazsın bi-"

Telefonun kapanmasıyla sesi kesilmişti. Bir süre ikimizde konuşmadık.

"Ağlama."

Sessizliği delip geçen sesiyle ona bakmıştım. Ağlıyor muydum? Ama bana bakmıyordu bile. Elimi yüzüme götürdüğümde gerçekten de ağlıyordum, arkası dönükken nasıl anlamıştı ağladığımı?

"Sen, nasıl? Yani şey, her neyse teşekkür ederim."

"Hissedebiliyorum... Bir daha ararsa bana getir direkt veya açma bile."

"Peki. Tekrar Teşekkür e-"

"Ve teşekkür etmeyi kes."

Telefonu elime bıraktıktan sonra içeriye geçmişti. Bense bir süre daha orada o şekilde durmuş ve sonunda kendimi mutfağa atmıştım.

Yavaşça dolabı aralamış ve içerisinden soğuk suyu çıkartıp bir bardağa doldurmuştum. Yavaş yavaş suyu içerken bir yandan da düşünüyordum.

Yoongi, son zamanlarda bana gerçekten çok iyi davranıyordu ama arada eskisi gibi mi olacak diyordum. Mesela bu sabah. Neden öyle konuşmuştu ki? Feromonlarım onu rahatsız mı ediyordu? Ama ruh eşi olduğumuzdan dolayı onu rahatlatması gerekti. Öyleyse neden öyle demişti? Ayrıca geçen gün müzik sınıfında olanlar? Davranışları birbiriyle çok fazla çelişiyordu.

✴✴✴

Yoongi

Jimin'in babasıyla konuştuktan sonra içeriye geçmiştim. Gerçekten sinirimi bozmuştu, nereden çıkıp gelmişti ki bir anda? Zaten bir sürü sorunum vardı bir de bu piç çıktı başıma.

Omegamızın canı acıdı.

O adamla konuşurken Jimin'in canı gerçekten acımıştı. Her sözümde sanki kalbimi birisi avucunun içine almış da sıkıyormuş gibi hissetmiştim. Bu benden değilde Jimin'den kaynaklıydı.

Dün olanları sonrada sabah olanları düşündüm. Aşağıya indiğimde hepsi imalı imalı bana bakarken hiç birine söz hakkı tanımamış ve kesin bir ses tonuyla "Jimin geldiğinde sözünü ederseniz hepinizi tek tek doğrarım." demiştim. Bu tehdit onlar için yetmiş olsa gerek ki hiçbiri tek kelime etmemişti ama Jimin onlara bakmazken bana kaş göz yapmışlardı.

Sonra sanki Hoseok benim inadıma "firimonalrin çik hiş kokiyir Jimin-ahh" demişti. Bu benden dolayı değildi. Kurdum Jimin'in feromonları sadece kendine ait olsun istiyordu. Yani ben onu kıskanmıyordum. Ben ve Jimin'i kıskanmak mı? Hah! Çok saçma. Ben kimseyi kıskanmam bir kere.

Ama o an için gerçekten hepsini öldürmek istemiştim. Neden solumuşlardı ki o feromonları?

Yoongi iyice bipolar oldu arkadaşlar önüne geçemiyorum. Çok saçma ya a aaaa hem sevito hem sövüyo mdodjdıjd. Neyseeeee umarım beğenmişsinizdir.
İyi günlerde, iyi zamanlarda okuyun ve Yoonmin ile kalın!
Öptümmmm

Different Feeling | Yoonmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin