²⁰ Özür Dilerim

824 90 97
                                    

20| Ben kendimi çok garip hissediyorum

"Jimin, neden sana zarar verdiler?" Yoongi'nin sesiyle girdiğim hayal dünyamdan çıkmış ve bakışlarımı ona çevirmiştim. "Efendim?"

"Neden sana vurdular?"

"Sen."

"Ben mi? Benim yüzümden mi?"

"Başka ne olabilir ki? Kafeteryadaylem yanıma gelip senden uzak durmamı söylediler. Ben de cevap vermeden oradan çıkıp okulun arka bahçesine gittim. Beni takip etmişler bana şey dediler; ben, ben sana büyü yapmışım ondan çiçeklerimiz varmış ve, ve çiçeklerimiz sahteymiş. Y-Yoongi ben öyle bir şey yapmadım yemin ederim, s-sahte d-değiller, değil mi?"

Yoongi

O karşımda ağlarken ben bir şey yapamıyorum. Kalbim öyle sıkılıyordu ki nefes bile alamıyordum. Daha fazla dayanamamış ve onu hızlıca kendime çekip kucağıma oturmuştum. Bir elim belinde bir elimide sırtında onu yatıştırmak için gezdiriyordum, o ise kafasını boynuma gömmüş ve hıçkırarak ağlamaya devam ediyordu. Gözünden akan her damla kalbime ateş gibi düşüyor ve orayı daha da yakıyordu.

O an sadece kalbimi dinledim. Kalbimi dinledim ve Jimin'i kendime çekip sımsıkı sarıldım. Sarılmamla ağlaması daha da şiddetlenmiş ve iç çekmeleri hıçkırıklara dönüşmüştü. O ağlarken bense yavaşça sırtını okşayıp sakin bir sesle konuşuyordum.

"Özür dilerim. Farkında olmadığım ve zamanında yetişemediğim için. Daha önce yaptıklarım ve benim yüzümden akan her bir damla için özür dilerim. Sana dediğim her cümle için, her kelime için özür dilerim. Canını yaktığım için özür dilerim."

Dediklerimle Jimin daha fazla ağlamaya başlamıştı. Yaklaşık yarım saat öyle durmuş ve Jimin'e sarılmıştım. Yarım saatin sonunda ağlaması ve titremesi durmuş yerini düzenli nefes sesleri doldurmuştu. Yavaşça kafamı çekip yüzüne baktım, gerçekten meleğe benziyordu.

Jimin'i yavaşça kucağıma alıp üst kata çıkan merdivenlere ilerledim. Kendi odama girip onu yavaşça yatağa koydum ve üstünü örttüm. Yavaşça yanından kalkıp gidecekken -yine- kolumu saran bilekle duraksadım. "Gitme." sesi o kadar kısık ve yalvarır gibi çıkmıştı ki...

Yavaşça yanına oturup öylece onu izlemeye başladım. Kolu yavaşça belime dolanmış ve kafasını göğüsüme koymuştu. Aldığım kokuyla kalbim daha hızlı atmaya başladı.

Bir süre sadece öyle durdum. Yaşadığım, yaşadığımız şeyleri düşündüm.

Ani bir kararla sol tarafımda duran telefonu aldım.

Yoongi
Jin

Baksana bi

Jin
Ne oldu?

İyi misiniz?

Jimin nasıl?

Yoongi
İyi

Uyuyor şimdi

Ben sana bir şey soracağım

Jin
Sor

Yoongi
Ben kendimi çok garip
hissediyorum

Jin
Nasıl garip?

Yoongi
Bilmiyorum

Jimin'in canı yandığında
Benim daha çok canım yanıyor.
O mutlu olduğunda ben daha çok
mutlu oluyorum. Her kokusunu
aldığımda midem kasılıyor, kalbim
hızlanıyor.

Jin
Yoongi sen
Yazıyor

Yoongi
Jin ben sanırım Jimin'den
hoşlanıyorum.

Hatta hoşlanmıyorum

Jin ben ona çok aşığım.

Görüldü


Aşırı kısa biliyorum ama şöyle direkt bir zaman aşması yapmak istemediğim için öbür böleme geçeceğim o bölümde bir iki güne gelir. Okumaya devam eden herkese çok ama çok teşekkür ederim. iyi günlerde, iyi zamanlarda okuyun ve Yoonmin ile kalın!

Bu yoongi nin odası bu arada sobdoekspe sınıfta canlandırarak sağı solu bulamayınca çizmeye karar verdim PSBSOSLPSNDOSL

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu yoongi nin odası bu arada sobdoekspe sınıfta canlandırarak sağı solu bulamayınca çizmeye karar verdim PSBSOSLPSNDOSL

Different Feeling | Yoonmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin