9|Senin feromonlarınla uyumak istiyorum.
Lee Mark. Hâlâ bizim okulda olsa yarın cenazesi olacak kişi kesinlikle sendin. Amına koduğumun orospusu. Bir insan neden Jimin gibi birine tecavüz etsin ki? Güzel değil, değil mi?
Dolgun kalçası, pembe dudakları, incecik beli, yumuşacık görünen saçları, daha önce hiçbir omega da hissetmediğim şeyler hissettiren feromonları, küçük burnu, çoğu alfanın isteyeceği türdendi. Siktir Park Jimin gerçekten çok güzel. Ben, ben neden ona zarar verdim?
Siktir. Neden? Hangi akılla?
Omegamızın canını yaktın.
Omegamın canını yaktım. Ben, Jimin'in canını yaktım. O bunu, bunları hak etmiyor. Peki neden yaptım? Farklı hissettiğim için mi? Neden farklı hissediyordum ki? Veya bu hissettiğim neydi?
Onu her gördüğümde midemin kasılması, kalbimin hızlanması, güldüğünde mutlu olmam, ağladığında onu sarıp sarmalamak istemem. Bunları neden hissediyordum? Ruh eşi olduğumuz için mi?
Dışarıdan gelen ani sesle irkilmiş kafamı cama çevirmiştim. Dışarıda bardaktan boşanırcasına yağmur yağıyordu. Yüksek sesli şimşeklerde cabası. Kapımın çalınmasıyle bu sefer bakışlarımı siyah kapıya çevirdim.
"Gelebilirsin."
Kapı yavaşça yaralanmış ve Jimin o küçük aralıktan kafasını uzatmıştı.
"Bir sorun mu var?"
"Şey nasıl desem, yani çocuk değilim ama. Şöyle ki, hımm. Ya ben-"
"Jimin uzatmana gerek yok. Şimşek sesinden korkuyorsan yanımda yatabilirsin. Sorun değil."
"Gerçekten sorun olmaz mı? Yani sen benden pek haz etmezsin de. Ondan dedim."
"Sorun değil."
Senin feromonlarınla uyumak istiyorum.
Aralık kapıyı biraz daha aralamıştım ve içeri süzülmüştü. Yavaş adımlarla çift kişilik yatağıma gelmiş ve yastığını benim yastığımın yanına koyarak yatağa uzatmıştı.
Bana dönmesini beklerken o arkasını dönmüş ve iç çekmişti.
"Yoongi."
"Hım?"
"Şey, feromonların."
Onu rahatlattığını fark etmiştim. Yani ruh eşleriydik ve şu an ne istediğini anlıyordum. Sahi ben neden bugün olanları hissetmemiştim? Yani buraya geldiğinde çok korkmuştu, neden korktuğunu hissetmemiştim ki? Sanırım bunları düşünmenin zamandı değildi.
Yavaşça Jimin'e yaklaşarak kolumu beline sardım ve onu kendime çektim. Kafamı buyum girintisine sokarak derin bir nefes aldım. Manolya. Sanırım son zamanlarda en sevdiğim üçlü buydu.
"İyi geceler omega."
✴✴✴
"
Y-Yoongi."
Şu an olduğum durum hiç normal değildi. Ben, Yoongi'nin yatağında yatıyordum ve Yoongi şuan bana yapışmış bir şekilde sarılıyordu. Bu, bu normal değil, ve tanrı aşkına kalbim için çok zararlı!
Onu ne kadar uyandırmaya çalıştıysam da sadece bana daha çok yapışmıştı. Ne yapacağımı gerçekten bilmiyorum, siktir ya!
"Yoongi... Pişt."
Gerçekten kış uykusuna mı yattın?
"Yoongi Hyung! Neredesin?"
Aşağıdan gelen bağırma sesiyle irkilmiştim. Siktir Taehyung, ne yapacaktım? Beni uyanık görürlerse soru yağmuruna tutarlardı ama Yoongi olursa belki onu durdurabilirdi. Büyük ihtimalle tek değildi.
"Ben odasına bakacağım."
Seokjin Hyung'un sesiyle ani bir karar vermiş ve bende Yoongi'ye sıkıca sarılarak uyuma numarası yapmaya başlamıştım.
Şu anki pozisyonumuz tam olarak şöyleydi: Yoongi yüzünü boynuma gömmüş ve vücudunu yarısı üstümde olacak şekilde göğsüme yatmış, sol bacağını benim bacaklarımın arasına sokmuş ve sol elini sıkıca belime sarmışken sağ eli aramıza duruyordu. Bense sol kolumu onun sırtına sarmış, sağ ayağımı onun üzerine atmış ve yüzümü gömebildiğin kadar saçlarının arasına gömmüştüm. (anlatana kadar canım çıktı dkndodkodkd)
Kapının açılma sesi ile gözlerimi kapamış ve uyuyormuş gibi yapmaya devam etmiştim. Birkaç fotoğraf sesinden sonra kapı kapanmış ve bir çığlık duyulmuştu.
"Namjoon! Şunların tatlılığına bak!"
"Ne oluyor be?"
Yoongi'nin sesi ile ne yapacağımı şaşırmış en iyi karar olarak numaraya devam etmiştim. Yoongi biraz benden uzaklaşmış, bacağımı üstünden çekmiş ve üstümü örtmüştü.
Sonra birkaç adım sesi ardındansa kapı sesi gelmişti. Huh, sanırım güzel bir gün olmayacak. Ama beni çağırana dek uyuyabilirim.
Evetttt sonunda yb Yoongi düzeliyor gibi ha? İçten içe Yoongi'yi sürğndğrmek istiyorum ama nasıl yapacağımı inanın bilmiyorum dlkdodjdo ama aklımda bol kıskanması bir şeyler var hihihiihihihiih.
Umarım beğenmişsinizdir.
İyi günlerde, iyi zamanlarda okuyun ve Yoonmin ile kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Different Feeling | Yoonmin
FanficOkulda sevmediği birine zorbalık yapan Min Yoongi, zorbalık yaptığı Park Jimin'in ortaokuldan beri kendini sevdiğini öğrenir. Sadece sevdiğinde değil, onunla beraber farklı şeyleri de öğrenir. Omegaverse Ruh eşi au Yoonmin Yan çiftler: Taekook Namj...