⁷ Korktum

1.6K 175 99
                                    

7|Seçebilsek bile yine seni seçerdim ben Min Yoongi.


Jimin'e kuru kıyafetler verdikten sonra üstünü değiştirmesi için onu odama göndermiştim. Ne yaşadığını bilmiyordum ama çok korktuğunu anlayabiliyordum.

"Yoongi."

"Ha, giyindin mi?"

Ona döndüğümde karşılaştığım manzara gülümsememe sebep olmuştu. Verdiğim kıyafetler ona biraz büyük olmuş ve neredeyse içinde kaybolacak gibi duruyordu. Çok tatlıydı.

Yavaşça yanına ilerleyip yere eğildim ve eşofmanın paçalarını katlamaya başladım. Eşofmanla işim bitince ayağa kalktım ve kazağın kollarını katladım. Bakışlarımı yüzüne çıkardığımda şaşkınlıkla açılan bir çift göz ve ağız beklemiyordum.

Bende onun kadar şaşkınım aslında. Nasıl bu duruma gelmiştik biz? Ben nasıl ona aşık olmuştum, olduysam da nasıl fark etmemiştim.

"Kahve yaptım içer misin?"

"Olur-"

Sözü hapşırık ile kesilince kaşlarım çatılmış ve elimi alnına koymuştum. Siktir, az da olsa ateşi vardı. Hızlıca dolapta duran ilacı alıp su ile ona verdim ve içmesini söyledim. Sonra kahvesini de eline verip oturma odasına sürükledim.

Büyük bir evim vardı. Ailemle aram pek iyi değildi. Babamı sevmezdim zaten yaklaşık iki yıl önce de ölmüştü. Babamın ölümünden sonra da annemle pek görüşememiştik.

O şirketin başına geçmişti ben de ayrı eve çıkmıştım. Daha 13 yaşındayken öğrenmiştim kendime bakmayı, bu yüzden zorlanmamıştım.

Jimin'i koltuğa oturtup yanında duran battaniyeyi de üstüne örttüm ve televizyondan netflix'i açıp kumandayı eline verdim.

"Sen kafana göre takıl ben sana çorba yapıp geleceğim."

"Yoongi, ben özür dilerim. Benden nefret ettiğini biliyorum, hem burada olduğum için hemde ruh eşin olduğum için özür dilerim."

"Bunları düşünme şimdi ben gelince konuşuruz."

Onaylamasını beklemeden mutfağa girmiş ve hızlıca çorba yapmaya başlamıştım.

✴✴✴

İçeri girdiğimde koltukta uyuyan bir Jimin görmeyi beklemiyordum. Yavaşça yanına ilerleyip onu hafifçe sarsarak uyandırmaya çalışmıştım. Normalde olsa uyandırmazdım ama hasta olduğu için bir şeyler yemesi gerekti.

"Jimin, Jimin-ahh? hadi uyan bir şeyler yemen gerek."

"İstemiyorum."

Kısık çıkan sesine karşılık gülümsemiş, onu belinden ve dizlerinin altından tutarak kucağıma almıştım.

"Hi! Yoongi ne yapıyorsun?! İndir beni hemen!"

"Sus da yüzünü yıka önce."

Onu banyoya getirmiş ve yüzünü yıkamasına yardım ederek bir daha aynı şekilde kucağıma almıştım. Mutfağa giriş yaptığımda ortadaki ada tezgahın yanlarında duran sandalyelerden birine oturtmuş ve biraz soğusun diye bıraktığım çorbayı önüne itmiştim.

"Ye hadi."

"Teşekkür ederim."

Ağızına bir kaşık aldıktan sonra gözleri sonuna kadar açılmış ve bana bakmıştı.

"Ne? Kötü mi olmuş?"

"Hayır! Hayır! Çok güzel olmuş. Bu kadar iyi yemek yapabildiğini bilmiyordum.''

"Beni hakkımda her şeyi bildiğini sanıyordum? Sahi, ortaokul mu?"

"Hım hım, ortaokul. Aynı okuldaydık ama sen beni fark etmemiştin-"

"Sen de seni farketmem için benimle aynı okula girmiş hatta daha da ileri giderek müdüre rüşvet vermiş ve benimle yanı sınıfa düşmüştün. Öyle mi?"

"Birazcık."

"Neden söylemedin?"

"Neyi?"

"Bana aşık olduğunu."

"Korktum."

"Neden?"

"Tepkinden. Bu tepkiyi vereceğinden korkmuştum. Benimle dalga geçip daha çok zorbalık yapacağından korkmuştum. Haklıymışım da."

"Özür dilerim."

"Bu arada, sen nasıl öğrendin?"

"Birisi mesaj attı 'Zorbalık yaptığın Park Jimin ortaokuldan beri sana aşık.' diye."

"Sen de öylece inandın mı?"

"Hayır sadece doğru olup olmadığını öğrenmek için denedim."

"Beni aşağılayarak mı?"

"Özür dilerim. Jimin, ben aşık olunacak son kişi bile değilim. Beni sevmekten vazgeç."

"Maalesef öyle olmuyor o işler. Aşık olduğumuz kişiyi seçemiyoruz."

Seçebilsek bile yine seni seçerdim ben Min Yoongi.

"Her neyse. Sen neden buraya geldin?"

"Boşver önemsiz bir şey."

"Önemsiz olsa burada olmazdın, burada olsan bile bu havada incecik şeylerle koşarak gelmezdin, ayrıca tanrı aşkına Jimin ağlıyordun!"

"Babam, yerimi öğrenmiş."

Ay ay ay az kaldı finale sanırım şuan a kadar yazmayı en sevdiğim fic bu Aşırı zevkli neyse bunları bitireyim de yeni ficler yayınlarım size. Umarım beğenmişsinizdir, iyi günlerde, iyi zamanlarda okuyun ve Yoonmin ile kalın!

Different Feeling | Yoonmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin