Adım Mira 17 yasindayim. Istanbul da yasiyordum taa kii babami kaybedinceye kadar ..
Babam sıkça yasanan araba kazalarindan birine maruz kaldı. Bu kazada yasadigi hasarlardan kurtulmak icin tek bir yol vardi. O da Amerika da olan ve fiyati bir hayli uçuk olan bir tedavi yontemiydi. Fakat durumumuz o kadar iyi olmadigi icin buna gucumuz yetmedi. Para bulmaya calistik fakat babamin kalbi maalesef o kadar dayanamadi.
Babamim vefatindan sonra annem de ben de yıkılmıstik. Aradan bir sene gectikten sonra durumumuz git gide kotuye gidiyordu. Bu nedenle annem evimizi satip baska bir sehire tasinmamiz gerektigini soyledi.Istanbulun bize uygun bir sehir oldugunu dusunmuyordu ve anneannemin de orda oldugu Izmire tasinmamiz gerektigini soyledi. Ben bunu ogrendikten sonra üzüldüm. Cunku arkadaslarimdan ayrilmak zorunda kalicaktim ve aramiz ne kadar iyi olmasa da bir sevgilim vardi. Eren.
Babam iflas etmeden once durumumuz iyi oldugu icin benimle cikmak istedi. Tabi ki ben bunu sonradan ogrenmistim. Daha sonra ayrilmak istedim ama kabul etmedi. Babam vefat ettikten sonra durumumuzun kotuye gittigini anlayinca aramiza mesafe girdi. Nerdeyse hic konusmuyorduk ama ayrildiginida soylememisti.Yani aramiz igrencti. Zaten tasinmasak bile bu iliskiyi surdurmezdim.