SANIRIM AŞIK OLUYORUM

379 15 0
                                    

Arabaya bindiğimizden beri ikimizde tek kelime etmeden duruyorduk. Sonunda eve geldigimizde arabayı durdurdu ve gozlerime bakarak "Bugün için teşekkürler." dedi ve ben ne olduğunu anlamadan bana yaklaşarak birden öpmeye başladi. Bende karşılık verdim ama bir yandanda nabıyorum ben diye düşündüm sonra geri çekildim ve yüzünde biraz sinirli bir ifadeyle bana baktı."Üzgünüm yapamam." dedim ve arabadan inerek eve dogru yurumeye basladim.İceri girdiğimde annemi aldırmadan odama çekildim. Camdan dışarı baktığımda arabası yoktu. Gittiğini anladim. Onu hayal kırıklığına uğratmıştım. Ama daha onu tanımıyordum ve onu ikinci öpüşümdü.Birincisi ne kadar mecburiyeyten olsa da.. Nabıyordum ben gerçekten. Aşk mıydı yoksa bana bunu yaptıran .. Kafam çok karışmıstı.Bu düşüncelerle uykuya dalmistim.

********************

Sabah olduğunda annemin dün sana süprizim var demesi aklima geldi ama annemi aldırmadan odama çıktığım için süprizi bilmiyordum.Annem de iyi olmadiğimi anlamis olmali ki ustume gelmemisti. Asagiya inip annemin yanina gittim. "İyi misin tatlim ? " diye sordu. "Evet anne iyiyim dün biraz yorulmustum galiba." diyerek gecistirmeye calistim."Tamam ozaman sana bir süprizim var." diyerek gülümsedi.Ne kadar merak etmesemde heyecanlı davranarak "Çok merak ettim anne." dedim."Ozaman gel benimle."dedi. Ve annemi takip etmeye başladim.Küçük müstakil evimizin küçük bahçesine gittiğimizde bir kulube gördüm. "İşte burada."dediğinde anlamayan gözlerle anneme baktım.Daha sonra o kulübenin içinden yavru bir köpek çıktığında sevinçten çığlık atarak anneme sımsıkı sarıldım.
En azından bu köpekle kafamı dağıtabilirim diye düşünüyordum.Daha sonra anneme dönerek "Anne köpeğimi şurdaki parkta gezdirebilir miyim?" diye sordum. Annem de kafasını sallayarak "Tabi ki keyfini çıkar." dedi. Annemi öptükten sonra köpeğimle beraber parka doğru gitmeye başladık. Köpeğim diyorum daha bir isim bulamadim.Acilen bir isim bulmam gerekiyordu.Parka gittiğimizde ben dinlenmek için bank a oturmustum ki kopegimin yaninda baska bir kopek oldugunu gorunce sasirdim o da benim ki gibi yavruydu ve gercekten cok iyi anlasiyorlardi. Kafami kaldirip sahibi kim diye bakinmaya calistigimda yanima oturan Buğra'yı görünce "Senin burda ne işin var ?" diye sordum. "Senin köpeğin benim köpeğime aşık oldu ayıramıyorum." dedi sırıtarak. Gerçekten onun köpeğimiydi.

Hay ben şansımaa ..

Köpeğimi çekmeye çalıştım ama gelmemekte ısrarcıydi. "Sakin ol köpeğin canını acıtacaksın." dedi. "Sanane benim köpeğim." diye tersledim. "Dün için üzgünüm kendimi tutamadim." dedi. Bu konuyu açmak zorundamıydı acaba ? Utançtan yanaklarım yandı."Önemli değil." diye geçiştirdim. "Sonra görüşürüz." deyip köpeğimi çekiştirerek gitmeye çalıştım. Sanki neden görüşürüz dedim. Hiç meraklı değildim görüşmeye. Belki de gerçekten görüşmek istiyorum.Kafam karmakarisik oldu. Ne düşündüğümü ne yaptığımı bilmiyordum.Ama onu terslediğimde kendimi kötü hissediyordum.Sanırım ben Buğra'ya aşık oluyordum ...

Arkadaşlar hikayeme dün başladim.Eğer yorumlayıp oy atarsanız beni gerçekten çok mutlu edersiniz.En yakın zamanda heyecan ve aşk dolu bölümleri paylaşacağım.Hepinize iyi okumalar.Sizi cok seviyorumm.

-ŞİZOFREN AŞIK-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin