Buğra'dan
Lanet bir kokuyla uyanırken tek olmadığımı fark ettim. Yine sinirimden bir kızın hayatını alt üst etmiştim.
Her neyse onlar umurumda bile değil.
..Ama aklıma takılan birisi vardı. Merak etmeden duramıyordum. Bu kız neden İzmir' deydi ?? Aklımda ki soruları durdurduktan sonra yanımda uyuyan bir gecelik ilişkilerime maruz kalan bir kız duruyordu. Hiç fena değildi. Ama benim ilgimi dahi çekmiyordu. Yine dün gece fazla kaçırmışım.
Ah her neyse bedel vakti gelmişti belki de ...Yataktan kalkıp evden ayrıldım.
***********************
Sokakta ilerlerken nefes kesici güzelliğiyle Mira'yı gördüm. Yine çok harikaydı. Annesiyle evine doğru ilerliyorlardı. Beni fark etmedi. Bu kızla bugün mutlaka buluşmam gerekiyordu. Çünkü ödenmemiş bir borcu vardı.....
Bunu düşündüğüm sırada evlerine doğru yaklaşan tamirci gördüm.Sanırım ne yapacağımı buldum...
************************
Tamirciyle küçük bir toplantı yaptıktan sonra tamirci kılığıyla evlerine yöneldim. Kapıyı Mira açtı. "Ben tamirat için geldim." diyerek içeri girdim. Annesi tamir edilmesi gereken yeri gösterdi. Tamirata-pek iyi olmasamda-başladım.
***********************
Elimi yıkamak için annesine lavaboyu sordum."2.katta soldaki kapı"deyince tarif ettiği 2. kata çıktım. Banyonun karşısında olan Mira'nın odası olduğunu tahmin ettiğim odaya girdim. İçeri girdiğimde doğru tahminde bulunduğumu anladım. Mira yatağında oturmuş müzik dinliyordu. Şapkamı çıkarttığımda beni tanımış olmalı ki irkildi. Odadan çıkmaya çalıştığında bileğini tutup kendime çektim. Göz göze geldiğimizde endişeli görünüyordu."Bu akşam saat 20.00'de ilerideki parkta ol gelmezsen olacaklara katlanırsın"diyerek odadan çıktım. Arkamdan bir şeyler söyledi ama aldırmadan yürümeye devam ettim. Aşağı ya indiğimde annesi teşekkür ederek beni yolcu etti.