Odama girdiğinde şok olmuştum kendini ne sanıyor bu ? Tabiki de buluşmayacaktım onunla. Ne yapabilirdi ki ? Sonuçta ona borçluydum. Ama bu şekilde tehdit etmesi ve başka bir kılıkta evime girmesi çok saçmaydı. Niye bunu yapıyordu ki ?
Saat yaklaştığında gerilmeye başladım ve gitmeye karar verdim. Sonuçta onun sağı solu belli olmazdı. Altıma emprime bir etek üstüme de beyaz bir büstiyer giydim. Saçımı salıp maşayla biraz şekil verdim. Biraz rimel ve ruj sürdüm. Ayağıma da bileğimden bağlamalı bir babet giyip elime de küçük bir çanta aldıktan sonra hazırdım. Tam çıkmaya hazırlanıyordum ki odama annem girdi. "Kime bu hazırlık ? " diye sorunca ağzımda birkaç kelime geveledim. "Tamam anladım ben dışarı mı çıkacaksın ? " diye sordu. Ee anne sonuçta anlar tabi. "Evet anne izin verirsen biraz dolaşacağım. İzmir'e geldiğimden beri dışarı çıkmadım." dedim. Saate baktığımda çok az zamanım kaldığını gördüm. Annem "Öyle olsun bakalım geç kalma tatlım" diyerek beni geçirdi.
Dışarı çıkıp parka doğru ilerlemeye başladım. Vardığımda bankta oturmuş beni bekleyen Buğra'yı gördüm.
PİSLİKK !!!
Kendime çeki düzen verip parka girdim. Ukala bir tavırla "Geç kaldın" dedi.
"Geldiğime şükret. İsteseydim gelmezdim. Senin sağın solun belli olmadığı için işimi garantiye aldım." dedim. "Söyle şimdi ne istiyorsun"diyerek devam ettim."Gidiyoruz."diye geçiştirdi."Seninle hiçbir yere gelmiyorum." diye karşılık verdim."Geliyosun." diyerek kolumdan tutup çekiştirmeye başladı. "Ya nereye gidiyoruz kolumu bırak." dedim.Fakat umursamadan çekiştirmeye devam etti. Beni arabasına bindirerek kemerimi bağladı ve sonra kendi de arabaya binerek sürmeye başladı. Yol boyunca hiç konuşmadık. Daha sonra bir barın önünde durduk ve bana "Aşağıya in." dedi. "Niye geldik ki buraya?"diye sordum.
"Çok konuşma da in."diye cevapladı.
Emredersiniz komutanım !
Ne sanıyordu bu beni köpeği falan mı ? Arabadan inip etrafıma bir göz gezdirdim. Baya şey bir yerdi. Bilirsiniz hani böyle her türden insanın bulunduğu- esrar içenden tut herkesin ortasında öpüşene kadar- bir yere gelmiştik."Ödenecek bir borcun var güzelim.Bu işi bu gece bitiriyoruz." dedi.
"Gece ?"derken korkmadım değil."Korkma sana zarar vermem."dedi. Az da olsa içim rahatlamıştı."Ee ne yapacağız."diye sordum endişeyle."Beni herkesin önünde öpersen benden kurtulursun. Yok eğer istemezsen bedel zorlaşır. Seçim senin." dediğinde gözlerim şaşkınlıktan büyümüştü. "Saçmalama" diyerek karşı çıktım."Nasıl istersen daha mı ağır olsun yoksa bunlamı yetinirsin. Hem bence bundan zevk alacaksın. Bütün kızlar bunu istiyor. Sonra sende istersen kabul etmeyebilirim." diyerek gülümsedi. "Ben o kızlar gibi değilim. Beni o sürtüklerle kıyaslama istersen." dedim. " Ee kabul ediyormusun etmiyormusun ? " diye sordu. Bunu nasıl kabul edeceğim ben ya ? Hayır gerçekten çok yakışıklı biri olduğunu kabul edebilirim hatta fazlasıyla çekici ama ben her gördüğümle öpüşen biri değilim. Nasıl böyle bir şey ister. Başka bir şey bulamadı mı diye düşünürken "Bütün gün seni bekleyemem prenses evet mi hayır mı " diye yeniden sordu. Mebcuren kabul edecektim "Peki tamam. Ama abartmak yok. Seni istediğimden değil mecbur kaldığım için öpeceğim. Kendini fazla bir şey sanma yani." deyince sırıttı."Tabii sen nasıl istersen bebeğim." dediğinde sinirlenerek " Ben senin bebeğin ya da prensesin değilim. Bunu o olmayan aklına sok." diye bağırdım. "Üstelik benim geç olmadan eve dönmem lazım." dedim. "Merak etme 12'den önce evde olursun Sindirella." Cevap veremeden içeri girdik.
*********************************
İçerisi sigara dumanları ile doluydu. Herkes içkisini almış yudumluyordu ve neredeyse hepsi sarhoştu.
Hiç bana göre değil !!
"Ne içmek istersin canım ?" diye sorduğunda "Su içeceğim sadece."diyerek cevapladım. "Gerçekten su içmek istediğine emin misin diye sordu. Ne bekliyordu acaba ? "İçtikten sonra sarhoş olup benden yararlanmayı mı düşünüyodun. Yanılmışsın tatlım." diyerek çıkıştım."Öyle bir niyetim yok. Sana zarar vermeyeceğim demiştim.Peki ozaman sana bir su alayım ben." diyerek uzaklaştı. Daha sonra elinde bir su ve kendisine aldığı içkisiyle geri döndü. "Ee sabırsızlanıyorum hadi prenses." dedi. Heyecanlanmıştım.Eski sevgilimle bir kez öpüşmüştük ama kontrol ondaydı. Gözlerini gözlerime kitledi. Bende zaten onun çekiciliğine dayanamayarak dudaklarına dudaklarımı götürdüm. Benim tecrubesiz öpüşüm karşısında o da karşılık vererek kontrolü o aldı ve iki dakika boyunca öpüştüğümüzü düşündüm. Ayrıldığımızda göz göze geldik ve çok yakındık. Nefesini yüzümde hissediyordum. Aramızda ki mükemmel büyüyü bozmak için "İstediğini aldın şimdi gidebilirmiyiz ? " dedim. Sırıttı ve " Tamam prenses istediğin gibi olsun." dedi. Gerçekten çok etkileyiciydi. Bir daha öpmek istedim ama tabi ki yapmadım. Daha sonra bardan çıkarak arabaya binip evin yolunu tuttuk..