Kafam karmakarışıktı.Sürekli aynı şeyi düşünüyordum. Çok çaresizdim. Yaz tatilinde olduğumuz için en azından okulla uğraşmıyordum. Belki bu yaz tatilinde bir yerlere gider kafamı dağıtırdım. Telefonuma mesaj geldiğinde düşüncelerimden sıyrılıp mesajı açtım. Erendendi. "Konuşmak istiyorum." yazıyordu. Neden konuşmak istiyordu ki benimle. Ama ne diyeceği umrumda bile değildi.Benim aklımda olan tek şey Buğraydı. Onu tanımak istiyordum.Burada derdimi anlatacağım bir arkadaşım bile yoktu. Aslında karşı evde oturan bir kız ilk taşındığımız zaman gelip bir şeye ihtiyacımız olup olmadığını sormuştu. İyi bir kıza benziyordu. Tahminen benim yaşlarımdaydi.Adının Elif olduğunu biliyordum.Bir de numarasını vermişti. Bir şeye ihtiyacımız olursa aramamız için. Benimde şimdi Buğra hakkında bilgi sahibi olmam gerekiyordu. Markettekiler biliyorsa Elif 'de bilir diye düşündüm. Ve numarasını tuşlayıp aradım. İlerdeki kafede buluşmayı teklif ettim. O da beni kırmadan kabul etti. Altıma yüksek bel kot şort üstüme beyaz yarım bir tisört ve onun üstünede kimonomu aldim. Beyaz converselerimi giydim. Saçlarımı saldım doğal hali dalgalı olduğu için böyle bırakmayı tercih ettim.Sadece rimel sürerek annemin yanına indim. Elifle buluşacağımı söyledim. Arkadaş edinmeme sevinmişti. "Tamam tatlım." dediğinde evden çıktim.
Kapının önünde Elif'in beni beklediğini gördüm."Merhaba." diyerek yanına gittim.O da karşılık verdi ve kafeye yürümeye başladık.Gözlerim hep Buğra'yı aradi.Ama ortalıkta görünmüyordu. Sonunda kafeye vardığımızda boş bir masaya geçip oturduk.İlk olarak okulumuzdan falan bahsettik.Elif çok samimi bir kızdı."Sevgilin varmı ?"diye sorduğunda Eren'i anlattim.Konu açılmışken Buğra'yı sorucaktım. "Buğra'yı tanıyormusun?" dedim. İlk önce şaşırdı. Daha sonra "Neden sordun ondan hoşlanıyor musun ? " diye sordu. Cevap vermedim. "O uzun ilişkiler yaşayan biri değil. Her gün farklı bir kızla beraber olur." diye devam etti.Şaşkınlıktan gözlerim büyüdü ve göz bebeklerim yuvasından çıkacakmış gibi oldu. Onun öyle biri olduğunu tahmin etmem gerekirdi. Büyük bir hayal kırıklığı yaşadıktan sonra "Yoksa gerçekten ondan hoşlandın mı ?" dedi. Böyle biri olduğunu bilseydim yanına bile yaklaşmazdım."Yok öyle bir şey sadece merakımdan sordum." diyerek cevapladim.Bana pek inanmadığını düşündüm. Ama o da ben de bu konuyu uzatmadan kapattik. Daha sonra farklı şeylerden bahsedip yaklasık 2 saat konuştuk.Kalkmaya karar verince eve doğru yürümeye başladık.Elif'in telefonu çaldı.Bir süre konustuktan sonra "Tamam anne." diyerek kapatti. Bana dönerek "Annem teyzemlerdeymis ve benimde oraya gitmem gerek. Daha sonra tekrar buluşalım."dedi. "Olur tabi. Görüşürüz."dedim. O da el sallayarak uzaklaştı.
Sokağa girdiğimde Buğra ve arkadaşlarını gördüm.
Lanet olsun onlari görmek zorundamıydım ??
Hepsinin gözleri benim üstümdeydi.Aldırmamaya çalıştım. Daha sonra Buğra hariç arkadaşları yanima gelerek önümü kestiler. "Çekilin önümden." diye bağırdım.
Buğra Bey ' de bundan zevk alıyordu tabii.
"Hadi bizle geliyorsun." dedi. "Saçmalamayın sizle hiçbir yere gelmem."diye itiraz ettim. Daha sonra da "Buğra al şu köpeklerini üstümden." diye bağırdım. Karşımda duran iki kişinin bana pis pis baktiklarini fark ettim. Kolumu çeke çeke bodrum gibi bir yere götürdüler. Çığlık attığım için ağzımı eliyle kapatıyordu biri. Daha sonra bana yaklaştı. Neden böyle şeyler benim başıma geliyor diye düşündüm. Duygusallığıma yenik düserek göz yaşlarimi saldim.Daha sonra içeri Buğra girdi. "Nabıyorsunuz lan kıza ? Siktirin gidin burdan. O kıza zarar verirseniz sizi yaşatmam. Bunu bilin ! " dedi. Arkadaslari da "Buğra sakin ol sadece biraz eğleneceğiz." dedi. Buğra da "Anlamiyor musun lan siktirin gidin burdan. " dedigınde kufrederek gittiler. Buğra yanıma geldi. Ben hala ağlıyordum. "Defol git Buğra. " dedim sinirle. "Sakin ol seni eve bırakıp gideceğim." dedi. "Ben kendim giderim." diyerek ordan çıktım. Arkamdan geldiğini fark ettim. Bahçeye girecektim ki önüme geçip "Neyin var senin? " diye sordu."Sanane." diye tersledim. "Bak sen benim için gerçekten çok önemlisin." dediğinde şaşırdim. Sonra bana yaklaştı ve öpmeye başladı. O kadar kontrollüydü ki ayrılmak istedim ama yapamadim. Kendimi ona bırakmıştım ki annemin sesiyle kendime gelerek ayrıldim. Annem bizi öpüşürken görmüştü. Şimdi ben anneme ne diyecektim ?
Arkadaşlar bu bölüme en az 5 oy gelmeden yeni bölümü atmayacağim. Okuduktan sonra oy atmanız sadece 1 saniye surer. Ayrica yorumlarinizla hatalarimi ve fikirlerinizi soylerseniz bende onlara dikkat ederek yazarim. Sizi çok seviyorumm hepinizin oylarini bekliyorum.