Part 2 sizlerle.. İyi okumalar :**
Media : Bir adet Can <3
Hatırlatma*
Benim durumumu anlamış olacak ki şişeyi tuttu. "Boşverelim bence hadi şişeyi çeviriyorum."
"Hay ağzını öpiyim Arın!"
Ve evet. Sesli düşünmüştüm.
—-
Arın dediklerim karşısında sadece sırıtmakla yetindi. Can yalancı bir öksürük takınıp boğazını temizledi. Sesli düşünmekten nefret ediyordum. Oysa ki içimden söyleseydim Arın'a rezil olmayacaktım. Konuyu değiştirmek için ayaklandım ve ''Bir şeyler atıştırmaya ne dersiniz?'' diye sordum. İşe yaramış olmasını umarak gülümsedim.
Arın ''Cips varsa hayır demem.'' dedi. Benim aksime o sırıtmıştı. Başımla onaylayıp Can'a baktım. ''İçecek bir şeyler de getir bari.'' dedi. Onuda güldürmeyi başardığımda şirince sırıtıp mutafağa yöneldim. Abur-cubur dolabından bir tane cips kapıp tezgahın üzerine koydum. Evet, kendime özel abur-cubur dolabım vardı. Dolaptan büyük bir kase çıkardım ve cipsi içine boşalttım. Yine aynı dolaptan üç tane bardak çıkardım ve tezgaha koydum. Buz Dolabından İce-tea'yi çıkarttım ve tezgahın üzerindeki bardaklara doldurdum. Cips kasesini ve bardakları tepsiye gelişi güzel koyduktan sonra odama yöneldim.
Odadan içeri girdiğimde ilgiyi üzerime çekmiştim. Tepsiyi oturduğumuz yere bıraktım. Herkes bardaklarını aldıktan sonra şişe çevirmeceye devam etmeye başlamıştık. Şişeyi çevirdiğimde bir süre döndü ve sonunda soru soran kısmı beni cevaplayan kısmı Can'ı göstermişti. Gülümsedim. Bu daha çok 'şimdi sıçtım ağzına' gülüşüydü. Eğer Can beni az buçuk tanıyorsa bunu anlardı.
''Doğruluk mu cesaretlilik mi?''
''Doğruluk.'' Pişkince sırıtıp sorumu yönelttim. İlk başta cesaret demediği için üzülmüştüm ama doğrulukta birşeydi.
''Kaç kızı öptün?''
''Matematiğimin, öpüştüğüm kızları sayacak kadar fazla olduğunu sanmıyorum.'' Tabii ki de yalandı. Ne ara o kadar kızı öpmüş olabilirdi ki? Hastanede ona uygun bir kız yoktu. Orada öpüştüğüne de şahit olmamıştım. Sadece iki senedir görüşmüyorduk. Bu süre zarfında da hergününü öpüşerek geçirmediyse matematiği elbette yeterdi.
''Abartma.''
''Tamam, tamam. Sadece 4 kişi.''
Şişeyi benden alıp çevirdiğinde soru sorma sırası Arın'a gelmişti. Cevaplama sırası ise.. Bana. Arının sırıtışı genişlediğinde ''Bakalım dürüst müsün yoksa cesur mu?'' diye mırıldandı ve sordu. ''Doğruluk mu cesaretlilik mi?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Nokta.
Teen FictionBen kan kanseriyim. Kanserimi ilk sekiz yaşında fark ettiler. Özgürlüğüm ilk o zaman alındı ellerimden. Diğer kızlar gibi, hatta diğer çocuklar gibi koşamadım. Taşa takılıp Düşsem ‘’bir şey olmadı hadi kalk’’ demezler. Hastaneye götürürler. O küçücü...