In the dining hall.
Meerab serving food at Murtasim's plate.He put food on his mouth and said;
Murtasim:Kafi accha banaya hai.
Meerab:Thank you.
Bhabi begum:Tum bhi aaj zimmedari nibha rahi ho dekke accha laga.Maine to tumhe sirf kya pakana hai woh tey karne ke liye bola tha Lekin tum ne to khud khana paka bhi diya.
Murtasim:Are wah kisi ne mere liye khana bhi pakai woh bhi mere pasand ki.
Meerab:Farig thi to socha mein hi kar leti hu.Mujhe nahi pata is ghar mein Kis ko kya pasand hai.Murtasim smirked at her.
Bhabi begum:Ek Baat kehni padegi Anila ne tumhe lajawab khana pakana sikhaiya hai.
Meerab concentrate on her food.
In the midnight.
Murtasim felt chest pain and Meerab is panicked to sees his condition.
Meerab:Murtasim hua kya hai tumhe?
Murtasim:Sine mein bohot dard ho raha hai yaar.
Meerab:Achanak kyun?
Murtasim:pata nahi.
Meerab:Tumhari dawai kaha hai?
Murtasim:Drawer pe hai.
Meerab:Mein lee ati hu.Then Meerab brings a medicine box and gives him the medicine.
Meerab:Yeh lo dawai.Aur pani pilo.
Murtasim takes the medicine.
Meerab:Kisi ko bulake lao?
Murtasim:Nahi sab so rahe honge to pareshaan nahi karo.After a while.
Murtasim feeling much better then before.
Meerab:Kaisa laag raha hai aab?
Murtasim:pehle se behtar hu.
Meerab:Tumhe idea hai Achanak dard kyun utha?
Murtasim:Yaad nahi aisa kuch khaya ki dard uth jai.Lekin black pepper se Mujhe acidity ho jata hai Aur aise dard bhi karta hai.
Meerab:Ya Allah Mujhe to yeh pata hi nahi tha.Aaj biriyani mein Maine black pepper dala tha.I'm really sorry Murtasim Maine jaan buj ke nahi kiya.
Murtasim:Pata hai tumhe malum nahi tha.Aab so jau kafi raat ho chuki hai.Meerab puts blankets over him and fall in sleep.
While lying down Meerab thinks;
"Aaj pehli baar Mujhe Murtasim ki khone ka dar sataya hai.Aisa laga Mujhe Kisi bhi kimat pe Murtasim ko nahi khona.Aaj jo Maine iske liye mehsos kiya woh kabhi kisi ke liye nahi kiya.Yeh kiya ho raha hai mere sath."
In the next Morning.
Murtasim wakes up and finds Meerab makes daliya for him.
Murtasim:Kahin mein sapna to nahi dekh raha.Mere itni khidmat.
Meerab:Tabiyet thik nahi hai tumhare.Aur insaniyat ke naate bimar insaan ki kheyal rakh rahi hu mein.Aur Kuch nahi.
Murtasim:Accha to yeh baat hai!
Meerab:Ji haa Bilkul yehi Baat hai.Aab tum utho Aur yeh kha lo.Murtasim going to freshen up.
Meerab gives the daliya to him and Murtasim said;
Murtasim:Kaal raat Itna pareshaan kyun ho gayi thi Mujhe leke?
Meerab:Ek insaan bimar pad raha hai to mein pareshaan na hu.Itna bhi patthar dil nahi hu mein.
Murtasim:Lekin tumhare ankhon se to Kuch Aur jhalak raha tha.
Meerab:Kya?
Murtasim:Mere liye mohabbat.
Meerab:Aisa Kuch nahi hai.
Murtasim:Kitna fiqrband thi tum Kaal raat mere liye.Aur kitna pyar se mera dyan rakha Mujhe dawai diya.Bilkul ek acchi biwi ki tarha sare harqat kiya hai tumne.
Meerab:Tum Aur tumhari baten.
Murtasim:Mrs Khan kahi aap ko mujhse mohabbat to nahi ho gayi?Meerab looks at him.Right then Bhabi entered the room and said;
Bhabi begum:Kiya hua tumhe beta?
Murtasim:Kuch nahi maa.Bas sine mein dard uth gaya tha.Lekin aab mein thik hu.
Bhabi begum:Kaal kiya milaya tumne mere bete ki khane mein jo woh bimar pad gaya.
Meerab:Maine kiya kya?
Murtasim:Is mein Meerab ki kya Galti hai.
Bhabi begum:Badla lee rahi hai woh tumse niqah jo kiya hai usse.
Murtasim:Maaa aap kaha ki Baat kaha lee jaa rahi hai.
Bhabi begum:Sach bol rahi hu mein.
Murtasim:Maa kaal ke biriyani mein Meerab ne jo black pepper dala tha uske wajah se mere tabiyet kharab ho gayi hai.Aur is mein Meerab ki koi Galti nahi hai.Use nahi pata mere pasand na pasand ke bade mein.Aur nahi hi maine use bataya.
Bhabi begum:Use janna chahiye apni shohar ki pasand na pasand ke bade mein.
Murtasim:Dhire dhire jaan jayegi.Zabardasti rishtan juda gaya tha hum dono ka Lekin na chahte hui bhi woh yeh rishtan nibha rahi hai.Mere liye yeh kafi hai Aur mein ummed karta hu Maa aap ajke baad bina sach jane us par aise ilzam nahi lagayenge.Meerab looking at Murtasim with smiling face.
Bhabi begum left from there and Murtasim said to Meerab;
Murtasim:Maa ki Baat ka bura nahi mano woh to bas fiqrband thi mere liye.
Meerab:Tumse niqah ke baad be izzati ho jaa rahi hai meri.Khana khatam kar dena.Meerab left from the room.
Murtasim:Meerab Baat to suno.
But she didn't listen.
In the night.
Meerab puts cream on her hand and said;
Meerab:Yeh tumne apni maa se kehke kya Fazool kam mein laga diya hai Mujhe.
Murtasim:Kya hua hai aab?
Meerab:Tum puch rahe ho kya hua hai aab?Yeh hisab kitab panchayete pasand nahi hai Mujhe zara bhi.
Murtasim:Masruf rahogi to tumhara dil laga rahega.
Meerab:Mujhe nahi lagana aise kamo mein apna dil.Murtasim coming closer to her and said in a husky voice;
Murtasim:To mere sath hi lagalo apna dil.
Meerab:Itne bhi bure din nahi aye mera.
Murtasim:Mujhe apnane se acchi din shuro ho jayenge tumhara.Trust me.
Meerab:Kyun lagau tumhare sath apna dil?
Murtasim:Good looking hu charming hu.Tumhara dyan rakhta hu.Tumhare liye puri Duniya se lad sakta hu.Pura ka pura husband material hu.To kya burai hai mujhse dil lagane mein.
Meerab:Phir bhi Mujhe tumhare sath dil nahi lagana.
Murtasim:Dil soch samaj kar thodi na lagta hai kisi se.Kab kaise kis par dil aa jai pata thodi na chalta hai.
Meerab:Fazool bateen chodo sona hai Mujhe.
Murtasim:So jau Aur sote sote mera khwab dekho.Meerab going towards bed and Closed her eyes.Murtasim smiling on her.