14.rész

117 10 0
                                    

SeoYun:

- Fuh.. Ez meleg helyzet volt. Nem fognak utánunk jönni.?
- Annyira nem kitartó azért ez a Samuel, hidd el nekem. Különben is, már nem leszel neki annyira érdekes, inkább minket fog levadászni. - vont vállat majd rágyújtott.
- Főnök, kiteszlek titeket a bárnál, megyek beszélek a többiekkel utána.-
- Rendben, azt megköszönném. Vagy esetleg ha mondasz egy helyet, ahonnan haza tudsz menni kiteszünk ott. - nézett rám
- A bár jó lesz.. Legalább iszok valamit. Egy ilyen nap után rám is fér

- Remek.. Még egy iszákos - jegyzi meg Diana vezetés közben.
- Én nem vagyok az. Én egy zseni vagyok.Nem ihatok gyakran. Még a végén kipusztulnának az agysejteim - mondom szórakozottan
- Én bevallom hogy az vagyok de engem így is szeretnek.
- A szeretőd is, mi? Tudja hogy iszákos vagy? - kérdi Diana

- Oha.. Van szeretőd.??Bár melyik gazdag pasasnak nincs..
Diana jót nevetett az egészen. Bár James az utolsó mondatomon nemigazán.
- Csak ő gondolja azt, hogy a szeretőm..Nekem teljesen mást jelent. De ez nemis ide tartozik Diana.- mondta kicsit élesebb hangon, ezzel jelezve, hogy fel lett bosszantva. Diana egyből el is hallgatott, majd megállt a bár előtt és kitett minket majd tovább is hajtott.. Bementünk a bárba..James kapcsolt villanyt és halk zenét is..
- Ülj csak le a pulthoz, összeöntök valami finomat.

- Biztos hogy tudsz te ilyesmit csinálni.. Nemhogy elrantod a gyomrom..
- Én rakok össze mindenféle koktélt és ételkombinációt. Néha Diana is bead 1-1 ötletet de eddig senki sem panaszkodott.- mondta vállat vonva majd beallt a pult mögé. Egy finom, édes, ám gyenge italt kevert . A díszítés 2 koktél cseresznye volt kis ehető csillámporral.Le is tette elém a pultra..
- Akkor egészségünkre. - veszem kezembe koccintva vele majd bele is kortyolok.
- Azta.. Ez tényleg finom - mondom majd meg is iszom az egészet

- Tudod nagyon rossz emberrel mentél vacsorázni. Honnan ismered ha szabad megkérdeznem? - szólal meg kis csend után
- Hm.. Siettem az egyetemre mert lekéstem a buszt és ő kishíján elütött.. Aztán mondhatni engesztelésül meghívott kajálni és el is vitt a suliba - mesélem neki
- Te aztán tényleg vonzod a bajt - csóválja fejét közben kapom a másik pohár koktélomat is amit szintén megiszok

Később én is beállok a pultba és James segítségével én is keverék ki egy koktélt amit neki adok hogy kóstolja meg.
- Nem rossz.. De kicsit több az alkohol benne mint amennyit mondtam.
- Hát úgy tudtam neked nem árt meg olyan hamar az alhohol mint nekem - mondom megsimítva mellkasát.
Majd lassan átkarolom nyakát magamhoz húzva egy csókra..
De ő ezt nem viszonozta, inkább eltolt magától fejet kissé lehajtva.

- Sajnálom, de most nem..mostmár nem. Az az ember, akiről a kocsiban beszéltem..Számomra nem csak egy szerető. Kedvelem..régen még nem tudtam mi is az a komoly szerelem, de benne megragadott valami..és azóta nem tudok nélküle jót aludni, ha nincs itt azon kattogok merre lehet, vagy mit csinál..Holott lehet ő nem is gondol rám. - mondta sóhajtva.
- De én akkoris szeretem.
Szóval..kérlek, hagyjuk ezt a dolgot.

Végig hallgatom.. Tudom hogy rólam van szó.. De az hogy gyilkosként legyek vele nem épp jó ötlet.
- Ha az a valaki szarik az érzéseidre, jobb lenne elengedni - jegyzem meg majd még lehajtom a maradék koktélt és elindulok kifelé
- Lehet igazad van..de az én döntésem, kit engedek el és kit nem. Így meg nem engedlek sehova, részegen. Szépen itt maradsz. - elém került és zárta be kulcsra az ajtót.
- Kérem a mobilod. Vagy hivd fel személyesen a barátod. Egyedül nem mész innen el haza, ne is morcoskodj
- Haza tudok menni egyedül is. Nem kell senki felügyelete - mondom majd próbálom megszerezni tőle a kulcsot.

- Pedig most kelleni fog. Ne vitatkozz kölyök.- mondta komolyan majd a kulcsot, ami csak egy apró kulcs volt farzsebébe helyezte. De viszont ő könnyen megszerezte a telefonom
- Na, még ígyis vitatkozol vagy végre hallgatsz a rendes szóra
Én csak duzzogva néztem rá amikor elvette a telefonom.. Mikor Ryan fel lett hívva, állmos hangon szólt bele mivel már este volt
- Uhm.. Mit akarsz ilyen későn kölyök?

- Ryan, itt James Soul beszél. Elnézést kérek a zavarásért, de a kölyök részeg, egyedül meg nem engedném innen a bárból haza, de majd reggel elmagyarázza, miért. Esetleg ha dob egy címet elkísérem oda vagy érte tud jönni?.
- Ahj.. Már megint - morog közben zörögni kezd mivel készülődik
- Elmegyek érte.. Ezért még fejmosást kap - nyomja ki a telefont
- Zsémbes öregember - morgom én is

- Hát figyelj, nem tudom te mit szólnál egy ilyen híváshoz az éjszaka közepén.- mondta miközben visszaadta kezébe a telefonját.
- Amúgy meg, ha igazad is van azzal kapcsolatba amit mondtál, az előbb utóbb bekövetkezik. Mindenkinek megvan írva, hogy mi lesz a vége. Lehet nekem ez csak egy állomás, vagy a végállomás, fene se tudja. De azt tudom, hogy ha választanom kéne őt választanám. És ha ő azt mondja, hogy soha többé nem akar se látni, se hallani rólam akkor eltünök. De amíg jön hozzám örül a szívem. Tudod te milyen érzés ez?
- Hm.. Talán.. Nem tudom.. Még fiatal vagyok.. Nincs sok tapasztalatom - mondom zavartan, kissé kínosan érzem magam..

Nem sokkal később Ryan megérkezik igen csak morcosan.. Ebből tényleg szép kis fejmosás lesz..

Titkos viszonyWhere stories live. Discover now