12.rész

118 8 2
                                    

SeoYun:

Ez a szemtelen maffiózó tényleg rászedett hogy vele aludjak.. Bár neki ez kényelmetlenebb volt mint nekem.. De hát ő akarta hogy maradjak. Vállalja a következményeket.
Így hát a szemét is bekötöttem és a kezeit is megkötöttem biztos ami biztos alapon úgy hogy ne tudja levenni a szemtakarót.

- Na így már megfelel.. Ne próbálkozz semmivel vagy véged
- Rendben.. Már az is örömmel tölt el hogy itt vagy
- Jah.. Jó éjt akkor.. - mondom becsukva szemeim.. Holnap időben fel kel kelnem mivel  iskolába kell mennem..
- Jó éjt - mondja halkan ő is még utoljára mielőtt elalszom.

Reggel a telefonom csörgésére kelek így felkelve magamra is veszem a maszkom majd kioldom James köteleit aki erre ébredezni kezd de most nincs időm vele trécselni mivel még haza is kell mennem. Így elköszönve tőle el is sietek.. Otthon pedig elkészülődök átöltözöm.. Leveszem a parókám és felveszem a szemüvegem.. Így alakultak átt bérgyilkosból átlagos diákká. Bár a buszt lekéstem így futva indultam az egyetemre..

Sokszor úgy gondolom hogy a maszk szerencsét hoz nekem vagy ilyesmi mert ha nincs rajta folyton valami peches dolog történik.. Ilyenkor csak egy szerencsétlen kölyök vagyok. Átfutottam az úton is, és majdnem újra elütöttek de most nagy fékezéssel pár centivel állt meg tőlem a kocsi..

Egy ismerős alak szállt ki a szép kocsiból.. Nem gondoltam hogy igy fogok összefutni azzal a maffiózóval aki Jamesre támadt. Ő elkezdett velem morgolódni hogy mit futkosok csak úgy.. Ravaszul elmosolyodom és leveszem a szemüvegem
- Elnézést uram.. Siettem.. Tudja hosszú volt az éjszaka és sajnos lekéstem a buszt - nézek rá elragadó mosollyal ami lecsillapította egy kicsit.. Ő Samuel egy másik maffiózó aki James ellensége.. Amúgy miért van az hogy a maffiózók sexysek..
Inkább ocsmány ilyesztő figuráknak kéne lenniük.. Ha én is tini lány lennék nem bánnám ha egy sexys maffiózó elraboljon

 Ha én is tini lány lennék nem bánnám ha egy sexys maffiózó elraboljon

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Bár mint a legtöbb férfit Samuelt is a farka irányítsa. Könnyen elértem azt is hogy elvigyen az egyetemre és még a számát is megatta.. Az ilyen alakokat hamar elcsábítja a külsőm meg a különleges felemás szemeim is.. Vannak olyanok akik egzotikusnak tartják az ilyet.

Este jött egy SMS a telefonomra.. Samuel volt az mire szemforgatva megnyitom az üzenetet amit olvasva gúnyos mosolyt ejtek.. Meg sem lepődök rajta.. Holnap estére vacsorameghívásra hívott egy luxus éttermet választott ki..

A vacsora meghívást el is fogadtam de nem a saját címem adtam meg neki hanem a parknál vártam ahol felvett.. Nem igazán bízom benne de lehet így megtudok róla pár dolgot.. Nem szeretném ha ez az őrült fickó elfoglalja a várost vagy megölje Jamest.. Egy kis izgalom sosem árt.
És szórakoztató hogy valakit könnyen az ujjaim köré csavarok.
Lassan a kocsi le is parkolt az étteremnél és kiszállva indultunk be.
Akkor kezdődjék a móka..!

Titkos viszonyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang