4.rész 🔞

236 16 0
                                    

SeoYun:

- Naa..? - pillantok le rá közben gombolni kezdem ki az ingjét így láthatom izmos mellkasát amin végig simítok egész le ágyékáig.
- Mit szólsz? - kérdem már ágyékán végig simítva amit aztán megmarkolok mire megrándul..Amin szórakozottan elmosolyodok..

Bár nem élvezkedek sokáig mivel elég hamar az én hátam érinti az ágyat ugyan is James fordított a hejzeten majd hamar ajkaimra tapad és közben ő is meg szabadít pár ruhától..
- Azt hiszem élek a lehetőséggel.. Ez nem adatik meg bármikor - mondja közben rá tér nyakamra. Hát az igaz is nem soknak adatik meg hogy lefeküdjön egy bérgyilkossal.. Főleg hogy életben is hagyom utána.

Bár James eléggé kapkodósra vette a dolgot.. Hamar tagomat vette kezelésbe.. Bár ha felkészít a dologra nem bánom.. Érezhetően nagy szerszámmal rendelkezik..

Egyszer csak megfordított, amin meglepődtem.. Van benne erő az biztos bár nem vagyok olyan nehéz.. Vékony vagyok de van rajtam némi izom azért..
- Mit csinálsz? - kérdem mikor megnyalja bejáratom amire megrándulok.. Halkan sóhajtozok párat ahogy nyalogat belém csúsztatja egyik ujját is aztán..

Nem nagyon látok hátra ezért is lepődök meg mikor kihúzza ujját és el is hajol.. Azt érzem hogy szét húzza fenekem majd érzek valami keményet.. Nem tart sokáig mire rá jövök mi is az..
- V.. Vár.. - kezdem el mondani mikor megérzem ahogy belém nyomja magát.. Nem volt kellemes az biztos.. Még nekem is fájt pedig én kevésbé érzek fájdalmat mint egy normális ember..

De legalább nem kezdett el rögtön mozogni az a szemét..
- Ah.. Olyan szűk.. - suttogja élvezettel teli hangon.. Már egy ideje nem voltam senkivel azért is ilyen kellemetlen ez nekem..
Kezeit csípőmre rakta majd jobban magára húzott.. Ekkor egy hangos meglepett nyögést engedtem ki mivel azt hittem már bent van az egész de még sem.. Mekkora farka van ennek?!!

Nem sokáig hagyta hogy szokjam és mozogni kezdett.. Feszítő érzés volt.
Közben nyakamat is kiszívta és megharapta pár helyen.. A maffia vezérekről már halottam hogy nem finomkodnak bár ő az eddigiek alapján nem is kegyetlen személyiség.
Bizonyára csak ki volt éhezve a sexre.

Miután mindketten elélveztünk ledőlt mellém.. Sajgott már most a hátsóm.
Már lassan éjfél és nem volt kedvem felkelni..
- Itt maradok.. Ha hozzá nyúlsz a maszkomhoz meghalsz - jelentem ki majd becsukva szemeim hátat fordítok neki..

Éjjel azért éberen aludtam a biztonság kedvéért. Reggel így kissé állmos voltam és még mindig fájt a hátsóm.
Csendben kimásztam az ágyból és bementem a fürdőbe.. Megtöltöttem a kádat vízzel és vállig elmerültem benne.. A maszkot nem vettem le és jól is tettem mivel James kopogás nélkül bejött és a mosdóhoz ment hogy arcot mosson.

- Kopogni nem tudsz? - kérdem morcosan..
- Jaj, de morcos valaki.. Ez az én fürdőm miért kéne kopognom? - néz rám felvont szemöldökkel.. Mondjuk ez igaz.
- Bocs amiért elkapkodtam.. Rossz volt? - kérdi felém fordulva
- Hát az eleje az elég fájdalmas volt.. Örülhetsz hogy tartom magam ahhoz hogy ingyen nem ölök. Mert akkor egy késsel a nyakadba feküdtél volna amikor beraktad - jegyzem meg..

- Aha - mosolyog kínosan majd inkább ki is megy..
Később én is kimegyek és felöltözöm majd csak intve neki távozom is.. Nappal nehezebb kijutni észre vétlenül de megoldottam.
Elvégre én vagyok a híres Fantom..

Titkos viszonyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora