James:
Csodás volt a Fantommal töltött idő. Örültem volna ha nálam marad de elment.. Bárcsak jobban ragaszkodtam volna hozzá hogy maradjon..
Ugyan is az a rohadék Samuel küldött egy képet hogy el fogta a fantomot. Nagyon ideges lettem. De Samuel kikötötte hogy egyedül menjek vagy a kis szeretőm meghal..Rögtön útnak is indultam. Remélem Samuel nem bántja a Fantomot mert biztos neki megyek.. Mikor bementem az épületbe nem várt látvány fogadott több holttest is volt és minden csupa vér..Ez a Fantom műve lehet..
Félelmetes hogy egy maga képes ilyesmire.. Tovább mentem és mindenhol kerestem.Egy helységben 2 meztelen fickót találtam és ott volt egy szék meg egy paróka is a földön.. Valószínűleg itt tartották és ez a 2 állat megerőszakolhatta.. Nem csoda ha bekattant..Gyorsan indultam tovább.. Tényleg sok embert megölt rövid idő alatt.. A garázshoz tévedtem ahol Samuel testét találtam..
Abból hogy le volt vágva a micsodája biztos ő is megerőszakolta. Őt kegyetlenül,lassan ölte meg..A garázsból vezetett ki egy ajtó egy másik folyosóra.. Azon indultam el bár elgondolkoztam azon hogy lehet már itt sincs. Egyszer csak a folyosón megpillqntottam őt és sietve elindultam felé.. Egy elég csúnya lövés érte az oldalát. Próbáltam ébresztgetni de nem reagált így felkapva vittem ki a kocsihoz majd haza vittem..
A garázsban egy takarót tekerek köré hogy ne lássák kit is hurcolok a szobámba.. Az orvost már értesítettem hogy jöjjön.. Mire leraktam az ágyamra a fiút az orvos meg is érkezett én pedig köjöttem míg ellátta.. Jó fél órát bent volt így elmentem hogy a konyhán csináljanak pár szendvicset. Biztos éhes lesz ha felébred.
Nyugisan ballagtam a tálcával a kezemben vissza a szobámba.. Már közel voltam amikor puffanást meg zajokat halottam így sietősen oda mentem kinyitva az ajtót... Az orvos a földön fekve vergődött.. Felette a fiú ült és torkát szorongatta.. Ahogy megláttam kezemből kiesett a tálca amire felfigyelt.. SeoYunnal néztem farkas szemet.. El sem képzeltem volna hogy ő van a maszk alatt. Ráadásul próbált közeledni hozzám így.. Tesztelt, szórakozott velem?! Fogalmam sincs mi járhatott a fejében.
Szemeiben láttam az ölési szándékot.. Megölte volna a dokit ha nem jövök vajon az én torkomnak is neki ugrik mert tudom már hogy ki ő..Elfelejtettem szólni a dokinak hogy ne vegye le a maszkot de már mindegy.. Így legalább kiderült számomra is ki is valójában akit szeretek.
- Nyugalom.. Engedd el szépen - mondom neki nyugodtan bár még mindig emésztenem kell a látottakat.
Ahogy a szorítása enyhült a doki félre lökte és kiiszkolt a szobából.Az épségben maradt szendvicseket oda adtam neki..
- Ezeket edd meg.. Nemsoká vissza jövök - mondom majd távozom.
Rágódtam azon hogy most mi lesz. Lehet így távolságtartó lesz velem és el fog hagyni,többet nem fog találkozni velem.De ezt nem akartam.
Kicsivel később vissza mentem hozzá.
Ette a szendvicset viszont a maszk most rajta volt.. A doki írt üzenetet nekem hogy össze varta a lövés által okozott sebet és hogy valóban megerőszakolták őt de nem mutatja jelét annak hogy fájdalmai lennének.. Biztos a rajta végzett kísérletek eredménye ez.- SeoYun.- szólítom meg mire rám kapja tekintetét.
- Miért vetted fel a maszkot?Már tudom az igazat.. Ez felesleges - nyúlok felé lekapva róla a maszkot. Ez után hamar leterít az ágyon és most én vagyok abban a helyzetben mint a doki..
- Ha ezt szeretnéd.. Tedd meg - csukom be szemeim de kezei elgyengülnek nyakamon és valami arcomra cseppen mire kinyitom szemeim- Nem megy - motyogja halkan könnyes szemekkel.. A kegyetlen gyilkost pityeregni látni.. Egész aranyos látvány.
- Semmi baj.. - ülök fel és magamhoz ölelem
- Ez csak azt jelenti vagyok olyan fontos neked hogy ne bírj megölni - törölgetem szemeit majd szájára adok egy csókot.. Az érzékeny oldala aranyos persze szeretem bárhogy is viselkedik. Ez a fiú belopta magát a szívembe.
KAMU SEDANG MEMBACA
Titkos viszony
RomansaEgy titkos viszony egy maffia vezér és egy bérgyilkos között. A gyilkos vajon megölné a maffia vezért jó pénzért ha felbérlik erre vagy talán idő közben beleszeret szeretőjébe és életben hagyja? Ez majd kiderül 😏