10.rész

155 13 0
                                    

SeoYun:

Korán reggel a telefonom csörgésére ébredek fel  nyűgösen tapogatózni kezdek majd mikor megvan fogadom a hívást és a fülemhez teszem de el is emelem tőle ahogy Ryan bosszús hangjàt hallom
- Uhhm..Még koràn van - nyöszörgöm mire rögtön kérdezgetni kezd
- Inkàbb gyere értem..- mondom nyűgösen, nincs kedvem most magyarázkodni ezt követően pedig kinyomom a hívást majd megírom neki a címet hol is vagyok ekkor veszem észre hogy James engem figyel.

- Jó reggelt.. Intézkedtem a fickóval kapcsolatban.. Meg kapta ami neki jár
- Jó reggelt.Remek.. Meg is érdemelte - mondom miközben felülök.
- Egyébként ki hívott.?Egy barát?
- Aha.. Egy nagyon közeli barát
- Jó ha az embernek van ilyen barátja.. Iskola társak vagytok? Vagy teljesen más? - kérdezősködik, túl kíváncsi.
- Más.. Ő már idős az iskolához.. Na meg nem is illene oda - húzom el szám. Olyan csöves kinézettel be se engednék.. És ekkor Ryan bevágódik szinte az ajtón.

- Már megint csövesnek gondolsz? - néz rám vádlón.
- Mi vagy te, gondolatolvasó.? - vonom fel szemöldököm mire szúrósan néz rám.. A háttérben James jót mosolyog ezen majd felkel és Ryan elé lépked.
- Üdvözlöm James Soul vagyok, ennek a bárnak a tulajdonosa. - nyújtja felé a kezét amit persze Ryan el is fogad.
- Ryan Clark.. Örvendek

- Köszönöm hogy vigyázott erre a lökött kölyökre. - mondja szórakozottan mire sértetten nézek rá
- Ugyan.. Semmiség
- Szokása bajba keveredni.Valami mindig történik vele. A múltkor el is ütötték pár iskolatása miatt.
- Igen halottam a történtekről.. Mindenesetre a zaklatója már megkapta ami járt neki.. Ezt garantálhatom.Szegény fiú elég rossz bőrben volt de segítségünkre volt egy kiváló orvos ismerősöm. Legyenek óvatosak sok ilyen alak van a környéken..

- Értem ..Majd remélem most màr óvatosabb lesz ..Nos akkor mi megyünk is .Kösz még egyszer - mondja majd oda jön és felkap a vàllàra mint egy zsàkot
- Héé - szólok rà
- Mi van ?A karjaimban vigyelek mint egy hercegnőt ? - kérdi mire megràzom a fejem ..Az cikibb lenne ..Int még Jamesnek majd megy is ki velem ..
- Muszàly ilyen jeleneteket csinàlni? - kérdem most màr normàlis hangon amikor màr elhagytuk a bàrt ,nem esett jól sokàig màs hangszínen beszélni
- Így legalàbb azt gondolhatja hogy lökött kölyök vagy ahhoz hogy te legyél a bérgyilkos..

James:

Lefeküdtem egy ismeretlen fiúval.. De valahogy olyan furcsa volt hasonló érzés fogott el mint mikor a Fantommal voltam.. De eléggé különböző a két fiú így elhesegettem a gondolatot.. Csak segítettem azon a fiún semmi több.
Még estig a bárban maradtam majd haza mentem. Viszont szobámba belépve a fiatal bejárónőm ült az ágyon..

- Stephanie, mit keres itt még ilyenkor? Tudtommal mára végeztek.
-Igen, uram. De én még beszélni akartam magával..Ha lehet. - nagyot sóhajtok majd nyakkendőm meglazítva rágyújtok a nyitott terasz ajtónál
- Mégis miről lenne szó? A fizetésről? Esetleg talált másik munkahelyet? Vagy netán valami probléma van?

- Uram..tudja, hogy mit érzek maga iránt. És ez az érzés nem akar elmúlni, hiába próbálok másra koncentrálni. - mondta miközben felkelt az ágyról, közelebb lépett hozzám és megsimította a mellkasom Én csak semlegesen néztem rá.
- Stephanie, ezt már átbeszéltük..nem akarok semmilyen kapcsolatot, ahogy más beosztottammal se. Ez a szabály és tartom is magam hozzá. Magának is ezt kéne tennie.
- De uram, ez nem megy olyan egyszerűen! Kérem, hacsak egy éjszakára is, de legyen az enyém! És akkor talán..talán lenyugodnának az érzelmeim. - mondta könnyes szemekkel.

- Sajnálom Stephanie, de a döntésem végleges és határozott. Nem fogok mégegy éjszakát se tölteni önnel.- mondom komolyan majd beleszívok a cigarettába.
- D..Dehát uram..nem vagyok elég jó? Vagy esetleg..van már valakije?- kérdezte félve. Erre egy kis ideig csendben voltam. Nem tudtam, hogy pontosan most mi van köztük a gyilkossal, hisz lehet annak a srácnak ez csak egy kis játszma, de nekem már nem.Többet akarnék tőle. Elcsavarta a fejem ez a gyilkos.

- Uram, kérem, mondjon már valamit! - ez rántotta vissza a valóságba.. Kissé elmerültem a gondolataimban.
- Van egy ember, aki már befészkelte magát az eddig üres szívembe. Sajnálom Stephanie, de innentől kezdve más munka után kell néznie. A pénzét átutalom a megadott bankszámlájára. Most viszont távozzon.- mondtam ridegen. Mostmár kezdett felmenni az agyvizem. Bosszantott. Erre a lány sírva fakadva szaladt el becsapva maga után az ajtót.

Majd kell keresnem helyette mást de az biztos hogy idősebbet veszek fel. Hogy ez ne ismétlődjön meg..

Titkos viszonyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora