20.rész 🔞

107 9 1
                                    

SeoYun:

Próbáltam elhúzni fejem ami elég gyenge próbálkozás volt simán leszedte rólam viszont meglepetségében ki is ejtette a kezéből.. Szinte kínjában kezdett nevetni..
- Ez már tényleg kész vicc.. Erre aztán nem számítottam hogy egy és ugyan az a személy lapul a maszk alatt.. Megnézném James arcát amikor megtudja - nevet szórakozottan
- Ki szórakoztad magad? - kérdem unottan mint ha nem is egy székhez lennék kikötve veszélyes fickók között.

- A viselkedésed eléggé más mint akkor amikor találkoztunk.. Több személyiséged van vagy mi?
- Úgy is mondhassuk.. De a legroszabb oldalam ne akard megismerni - jegyzem meg bár valószinűleg úgy is ez lesz a vége..
- Na mindegy.. Elősszőr szórakozunk egy jót. Kíváncsi vagyok milyen az az ember akiért James oda van - mondja majd elő vesz egy tűt és belém szúrja, valószínűleg nem méreg bár inkább lenne az mivel azt könnyen átvészelném.

Samuel kioldott hogy ne legyek a székhez kötve de a kezeim össze voltak még mindig kötve.. Hirtelen pedig lelökött a földre és le rántotta rólam a nadrágot.. Kezdtem érezni hogy a cucctól amit beadott elgyengülök. Van egy sejtésem hogy mit is akar. Samuel nem is hagy időt nekem rögtön belém helyezi mire megrándulok, kellemetlen volt
- Ezért megfizetsz,te... - sziszegem de mozogni kezd
- Naa, csak nem fáj? - kérdi gúnyosan
- Hah.. Szerencsére meg se közelíted Jamest - vágom vissza egy torz mosollyal.. Tényleg nem fáj úgy mint mikor Jamessal voltam így elősször.. Jamesnek jóval nagyobb van.

Ő ezen felmérged majd miközben durván mozog fojtogatni kezd persze nem azért hogy megöljön mivel amikor elélvez el is engedi a torkom mire köhögök egy sort.. Én nem mentem el, bár felállt a farkam de csak azért mert bedrogozott
- Látom egy farok nem elég neked.. Fiúk.. A srác a tiétek.. Dolgozzátok meg rendesen - szól oda a másik két pasasnak akik végig figyeltek minket.. Rájuk sandítva látom hogy mindkettőnek le volt tolva a nadrágja és igen csak fel voltak izgulva..

Samuel távozott és a két pasas megindult felém az egyik a fejem fogta meg és számba nyomta magát amitől kissé fulladozni kezdtem.. Megfordult a fejemben hogy megharapom de a fejemhez tartott pisztoly meggátolt ebben
- Ne is próbálj harapni mert véged - morogja közben mozogni kezd a számba míg a másik belé tolja magát a fenekembe.. Ez olyan megalázó de tűröm mivel terveim vannak.. Valahogy kiszabadulok az biztos..

- Akkor jöhet a fő attrakció - vigyorodnak el majd az egyik lefekszik és lovagló pózban magára ültet majd hátulról a másik is belém tuszkolja magát ami azért eléggé fájt de ezt próbáltam nem kimutatni rongybabaként hagytam hogy azt tegyenek amit akarnak ők ezt a szer hatásának tudták de de igazából kezdtem kicsit jobban lenni..
Egyszer csak kioldták a kezeimet amiket a mögöttem lévő nyakába fonok
- Tetszik, cica? - suttogja fülembe
- De még mennyire. - mondom elvigyorodva de egy mozdulattal kitöröm a nyakát
- Mi a, hé!! - szólal fel az alattam fekvő de mielőtt reagálhatna nyakára fogok kezeimmel és megfolytom..

- Remek.. 2 halott fickó farka van a seggemben - fintorodom el majd kikászálódok közülük.. Sajgott a hátsóm, gyorsan vissza vettem ruháim, torkomon még ott volt Samuel keze nyomai.
- Meg fogom ölni.. Mindet megölöm - mondom majd eszelősen elvigyorodom.. Ideje hogy én szórakozzak.. Rég volt már hogy így elborult az agyam.. De most Samuel megtudja milyen az igazán rossz énem.

Elvettem a 2 halott fegyvereit.. Lett 2 pisztolyom meg 1 késem.. A maszkom is felraktam szinte megszokásból
- Akkor hát kezdődhet a játék - vigyorodom el majd ahogy kilépek elindulok a folyosón és minden szembe jövőt kíméletlenül, gondolkodás nélkül kivégzek. Már jó párat megöltem gondolom erre a többi is rájött mivel ahogy megláttam nem támadtak hanem inkább elmennekültek ami persze nem sikerült nekik.. Imádom ahogy rettegnek tőlem bár azért kaptam pár kisebb sérülést de semmi komoly..

Egyszer csak egy garázs részhez érek ahol Samuel van.. Úgy néz ki próbál meglógni.
- Samuel.. Eljöttem érted.. Gyere és szórakozzunk egyet.. Te már kiszórakoztad magad - közeledek felé majd kilövöm az autó kerekeit..
- Ne gyere közelebb.. Te őrült.
- Ah.. Igen. Őrült vagyok. De te raboltad el ezt az őrültet.. - nevetek fel közeledve felé mire előkapva fegyverét lőni kezd.. Párat kikerülök de azért érzem hogy eltalált

- Te szörnyeteg.. Még a golyók sem állítanak le - mondja kétségbeesetten
- Hm.. Így jártál.. De ideje mókázni - verem fejét az autóba amitől bekábul így addig én meg kötöm a kezeit..
Elkezdem kicsatolni nadrágját amit lehúzok.. Egy kicsit játszadozom vele hogy álljon ő ekkor kezd magához térni..
- M.. Mit művelsz?
- Mondanám hogy bosszúból én is megerőszakollak de van valami ami sokkal fájdalmasabb - sejtek meg egy őrült vigyort elő véve a kést.

- Ugye nem?.. Ne tedd.. Bármit megadok csak hagyj elmenni. - könyörgée nem hat meg és combjába állítom a kést mire felordít..
- Ah.. Kiabálj csak.. Élvezet látni a szenvedésed - húzom ki a kést, kigombolom ingjét majd a késsel a testére egy mondatot kezdek írni
"Így jár az aki újat húz a Fantommal"
Ezt írtam rá a felsőtestére.. Igazán jó munkát végeztem.Samuel úgy remegett mint a kocsonya.. Engem pedig ez szinte felizgatott.. Lehúzva sliccem vettem elő majd nyomtam szájába tagom és dugni kezdtem száját nem érdekelt ha fulladozni kezdett.. A végén a szájába élvezek.

- Ah.. Ez jól esett.. De ideje hogy végezzek ezzel a dologgal. - mondom legugolva elé kissé kábultan néz de amint a késsel lecsapom a farkát felélénkül és órdítani kezd.
- Azt hitted nem lesz következménye annak hogy belém raktad ezt a kukacot - lóbálom meg majd félre dobom majd végezetül elvágom a torkát de csak kicsit hogy lassan haljon meg..

Elindulok vissza felé de lábaim megadják magukat és össze esek.. Ekkor érzem meg hogy az oldalam eléggé eltalálta az a köcsög.. Közelebb csúszok a falhoz és hátam neki támasztom..Nem így terveztem elpatkolni..
Lassan csukódtak le a szemeim, mint ha halottam volna léptek hangját de aztán teljesen el nyelt a sötétség..

Titkos viszonyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz