SeoYun:
Mikor beléptünk körbenéztem.
- Tyűha.. Nagyon szép ez a hely. Nem semmi - mondom lelkesen majd úgy teszek mint aki kicsit elszontyolodik
- Meg sem érdemlem hogy ilyen helyre betegyem a lábam.. A sok elegáns ember lenézően fog nézni rám mert egy sima közember vagyok
-Ugyan, miket beszélsz drága? Merjen valaki akár egy rossz pillantást vetni rád, azt lelövetem az egyik emberemmel. - kacsint felém mosolyogva majd a foglalt asztalukhoz vezet.Ahogy helyet foglaltunk Samuel gyengéden végigsimított a combomon,de csak egyszer. Ezzel jelezve hogy tetszem neki, nagyon is. Az emberei közben a bejáratnál és az asztal közelében is őrködnek.Elég féltünő.. A hülye is sejheti hogy nem egy egyszerű fickó..
- Pincér! - csettintett, majd leadta rendelését. Ezután várta, hogy én is elmondja amit meg is tettem... Ha már fizetik egy elég drága fogást választottamA pincér elmegy leadni a rendelést majd hamar visszatért egy üveg pezsgővel amit Samuel kért.
- Remélem örömmel mondtál igent a vacsora meghívásomra - mondja közben kezébe veszi a már pohárba kitöltött pezsgőt
- Természetesen.. Ki mondana nemet egy ilyen elegáns úriembernek. - mondom egy bájos mosollyal és én is kezembe veszem a poharat mivel a pincér töltötte a pohárba és előttünk bontotta fel így biztos nincs benne semmi ami gondot okoznaLassan meg is hozták a rendeléseinket
Beszélgettünk kicsit közben... A kaja nagyon finom volt..Egyik pohárnál észre vettem hogy valamit rakhattak bele.. Még egyszer nem szeretném érezni azt mint múltkor így lassan felálltam bár elmosolyodva közelebb léptem hozzá..
- Kimegyek a mosdóba, rögtön jövök - simítom meg finoman arcát majd el is megyek a wc-re és törni kezdem a fejem. Ha nem iszom meg az gyanús lesz de ha megiszom akkor meg rosszul leszek attól amit beleraktak..Viszont bejött egy pasas mire eszembe jutott valami, volt benne már pia. Így lefizettem hogy úgy menjen az asztalunk melett el hogy döntse ki a pohár pezsgőt ami meg is történt.. Arra értem ki amikor Samuel emberei elhurcolják a férfit.. Úgy néztem mint akit meglepett a dolog
- Hát itt meg mi lett..? - kérdem mivel csupa pezsgős volt az asztal meg Ssmuel nadrágja is amin kedvem lett volna röhögni de vissza fogtam magam mivel Samuel kissé ideges volt de mikor meglátott rendezte vonásait.- Neharagudj, drága.. Nekem is ki kell mennem a mosdóba.. Mindjárt jövök
- Rendben ..Vàrlak - mondom kedvesen elmosolyodva majd figyelem ahogy tàvozik, mikor valaki megérint vállam hátra pillantok.
- Szia! Lehet nem emlékszel teljesen rám de most azonnal el kell tünnünk innen! Ez a féreg azt tervezi, hogy bedrogoz és megerőszakol majd soha nem hagy elmenni a házából. Gondolom nem ezt akarod, vagy igen? Mert ha nem most megyünk.-
- Jah ..Maga a bàrtulajdonos pasas - mondom neki
- Nem lennék ilyen jó tanuló ha nem emlékeznék dolgokra.. És hát az tényleg nem lenne jó ha ezeket tenné velem..Igazán kàr érte ..Gazdag és elég jól is nézett ki - teszek úgy mint ha sajnàlnàm kicsit hogy nem voltak komolyak velem a szàndékai.James :
Estére kicsit iszogattam és a Fantomon járt az eszem.. Hogy tudnám elérni hogy közelebb engedjen magához.. Túlságosan távolságtartó velem. A pia miatt később kicsit be is szundítottam.
Később ajtócsapódást halottam majd egy pohár víz landolt az arcomba.
- Ébresztő főnök, nagy baj van! - mondja Diana feszülten.. Ő a pultosom és nagyon közeli barátom ezért is nézem most el neki hogy leöntött.- Mi.. mégis mi az a nagy baj hogy nem hagysz aludni - kérdeztem morogva majd felveszek egy másik inget meg zakót hogy ne legyek vizes.
- Emlékszel arra a gyerekre, akit elütöttek egyszer és a bárban is bedrogoztak? Na, azt nemrég láttam beszállni Samuel kocsijába. Utána kéne menni nem gondolod?
- Hogy micsoda?! Egyáltalán tudja az a kölyök, hogy kivel kezdett??! - kérdem bosszúsan és riasztottam pár emberem.. Annak a kölyöknek tényleg szokása bajba keveredni..Ahogy odaértünk Dianaval karöltve mentem be.. Ahogy bejutottunk igyekeztünk elvegyülni. Végül megláttuk őket. Rosszul is lettem a látványuktól..
- Az a rohadt kis..! - mondta morogva. - Nyugi főnök, majd én intézkedem.- suttogta, majd elkezdett kieszelni valami tervet
Amikor a kölyök elment a mosdóba váratlanul egy bepiált pasas kidönti véletlenül a pezsgőt ami az asztalon volt.. Samuel nadrágja is olyan lett így elsietett a mosdóba.Én és Diana kaptunk az alkalmon. Diana Samuel után ment, hogy feltartóztassa, amíg én kiviszem a fiút. Mivel mindenki azzal a részeg pasival foglalkozott simán oda tudtam menni hozzá. És finoman a vállára helyeztem kezem majd ismertettem vele a helyzetet.. Szerencsére engedelmesen jött velem nem kelett sokat győzködni..
- Látom szeretsz segíteni a bajbajutottaknak.. Vagy csak rajtam esett meg a szíved? - kérdi hirtelen- Hát már akkor éreztem, hogy valami nem stimmel veled mikor a báromba jártál. Akkor, ott, abba a helyzetben tudtam, hogy segíthetek, mégha úgy érezted nincs is rá szükség. Kissé hasonlítasz valakire..egy olyan emberre, aki nagyon fontos a számomra és..ezért.- mondta mosolyogva. Mikor kiléptünk az ajtón egyből hallani lehetett lövés hangot. Gyorsan becsaptam magam mögött az ajtót és a kocsi felé vettem az irányt.
- Szállj be a kocsiba, be kell mennem egy... - kezdek bele de az ajtó kicsapódása megzavar. Diana volt az és tiszta vér volt a ruhája.Szaladt is egyből a kocsi fele és be is ugrott.
- Mit tátjátok a szátokat, külön meghívót vártok?! Nyomás!!! - mondta Diana mérgesen.
Ezen egy jót nevettem majd gyorsan be is szálltunk.. Sikerült kimenekíteni a fiút. Samuel és a maradék emberei hiába lőttek a kocsi irányába nem találták el.. Gyorsan elhajtottunk a helyszínről.(Diana)
ESTÁS LEYENDO
Titkos viszony
RomanceEgy titkos viszony egy maffia vezér és egy bérgyilkos között. A gyilkos vajon megölné a maffia vezért jó pénzért ha felbérlik erre vagy talán idő közben beleszeret szeretőjébe és életben hagyja? Ez majd kiderül 😏